Czasopisma
humanistyczne
O projekcie
Lista
czasopism
Lista
autorów
Lista
wydawnictw
Wyszukiwanie
zaawansowane
Tytuł
Pedagogika Szkoły Wyższej
ISSN
2083-4381
Wydawca
Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego
Inne tytuły
Udostępnij
Liczba artykułów w woluminie: 14
Pedagogika Szkoły Wyższej
2014, Numer 2
Dostępne tomy
2011, Numer 1
2011, Numer 2
2012, Numer 1
2012, Numer 2
2013, Numer 1
2013, Numer 2
2014, Numer 1
2014, Numer 2
2015, Numer 1
Tytuł artykułu
Autorzy
Strony
Czynności
O korporatyzacji uniwersytetu
Mieczysław Malewski
s. 11-29
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Mieczysław Malewski, O korporatyzacji uniwersytetu, Pedagogika Szkoły Wyższej, 2014, , 2, s. 11-29
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{483757, author = "Mieczysław Malewski", title = "O korporatyzacji uniwersytetu", year = 2014, volume = , number = 2, journal = Pedagogika Szkoły Wyższej, pages = s. 11-29, }
Student w środowisku akademickim w świetle wybranych teorii i badań
Beata Gola
Dorota Pauluk
s. 31-51
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Beata Gola, Dorota Pauluk, Student w środowisku akademickim w świetle wybranych teorii i badań, Pedagogika Szkoły Wyższej, 2014, , 2, s. 31-51
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{483766, author = "Beata Gola, Dorota Pauluk", title = "Student w środowisku akademickim w świetle wybranych teorii i badań", year = 2014, volume = , number = 2, journal = Pedagogika Szkoły Wyższej, pages = s. 31-51, }
Ile punktów za etos?
Małgorzata Wałejko
s. 55-72
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Małgorzata Wałejko, Ile punktów za etos?, Pedagogika Szkoły Wyższej, 2014, , 2, s. 55-72
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{483769, author = "Małgorzata Wałejko", title = "Ile punktów za etos?", year = 2014, volume = , number = 2, journal = Pedagogika Szkoły Wyższej, pages = s. 55-72, }
Studia doktoranckie jako przestrzeń refleksyjności?
Agnieszka Jankowska
s. 75-90
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Agnieszka Jankowska, Studia doktoranckie jako przestrzeń refleksyjności?, Pedagogika Szkoły Wyższej, 2014, , 2, s. 75-90
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{483771, author = "Agnieszka Jankowska", title = "Studia doktoranckie jako przestrzeń refleksyjności?", year = 2014, volume = , number = 2, journal = Pedagogika Szkoły Wyższej, pages = s. 75-90, }
Raportuj, bloguj i wyznawaj : o karierze akademickiej w społeczeństwie konfesyjnym
Helena Ostrowicka
s. 91-107
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Helena Ostrowicka, Raportuj, bloguj i wyznawaj : o karierze akademickiej w społeczeństwie konfesyjnym, Pedagogika Szkoły Wyższej, 2014, , 2, s. 91-107
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{483776, author = "Helena Ostrowicka", title = "Raportuj, bloguj i wyznawaj : o karierze akademickiej w społeczeństwie konfesyjnym", year = 2014, volume = , number = 2, journal = Pedagogika Szkoły Wyższej, pages = s. 91-107, }
(Jaki?) Doktorat i co dalej? : rzecz o wysoko wykwalifikowanych specjalistach w społecznościach lokalnych
Włodzimierz Olszewski
s. 109-121
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Włodzimierz Olszewski, (Jaki?) Doktorat i co dalej? : rzecz o wysoko wykwalifikowanych specjalistach w społecznościach lokalnych, Pedagogika Szkoły Wyższej, 2014, , 2, s. 109-121
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{483778, author = "Włodzimierz Olszewski", title = "(Jaki?) Doktorat i co dalej? : rzecz o wysoko wykwalifikowanych specjalistach w społecznościach lokalnych", year = 2014, volume = , number = 2, journal = Pedagogika Szkoły Wyższej, pages = s. 109-121, }
Zaufanie do e-learningu w kształceniu akademickim na przykładzie doświadczeń w Nesna University College
Elżbieta Perzycka
s. 123-133
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Elżbieta Perzycka, Zaufanie do e-learningu w kształceniu akademickim na przykładzie doświadczeń w Nesna University College, Pedagogika Szkoły Wyższej, 2014, , 2, s. 123-133
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{483780, author = "Elżbieta Perzycka", title = "Zaufanie do e-learningu w kształceniu akademickim na przykładzie doświadczeń w Nesna University College", year = 2014, volume = , number = 2, journal = Pedagogika Szkoły Wyższej, pages = s. 123-133, }
Edukacja ponad różnicami, czyli szkic o międzykulturowość w nauczaniu studentów
Aleksandra Sander
s. 137-148
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Aleksandra Sander, Edukacja ponad różnicami, czyli szkic o międzykulturowość w nauczaniu studentów, Pedagogika Szkoły Wyższej, 2014, , 2, s. 137-148
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{483783, author = "Aleksandra Sander", title = "Edukacja ponad różnicami, czyli szkic o międzykulturowość w nauczaniu studentów", year = 2014, volume = , number = 2, journal = Pedagogika Szkoły Wyższej, pages = s. 137-148, }
Szkoła wyższa jako przestrzeń edukacji gerontologicznej
Beata Bugajska
s. 149-165
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Beata Bugajska, Szkoła wyższa jako przestrzeń edukacji gerontologicznej, Pedagogika Szkoły Wyższej, 2014, , 2, s. 149-165
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{483785, author = "Beata Bugajska", title = "Szkoła wyższa jako przestrzeń edukacji gerontologicznej", year = 2014, volume = , number = 2, journal = Pedagogika Szkoły Wyższej, pages = s. 149-165, }
Studenckie adaptacje sztuki, czyli aksjologiczne i emancypacyjne wymiary animacji kulturalnej w Akademickim Centrum Kultury Uniwersytetu Szczecińskiego
Jerzy Norbert Grzegorek
s. 167-186
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Jerzy Norbert Grzegorek, Studenckie adaptacje sztuki, czyli aksjologiczne i emancypacyjne wymiary animacji kulturalnej w Akademickim Centrum Kultury Uniwersytetu Szczecińskiego, Pedagogika Szkoły Wyższej, 2014, , 2, s. 167-186
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{483786, author = "Jerzy Norbert Grzegorek", title = "Studenckie adaptacje sztuki, czyli aksjologiczne i emancypacyjne wymiary animacji kulturalnej w Akademickim Centrum Kultury Uniwersytetu Szczecińskiego", year = 2014, volume = , number = 2, journal = Pedagogika Szkoły Wyższej, pages = s. 167-186, }
Niemieckie „Frauenforschung” na przykładzie Uniwersytetu w Dortmundzie
Patrycja Jeziorowska
s. 187-194
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Patrycja Jeziorowska, Niemieckie „Frauenforschung” na przykładzie Uniwersytetu w Dortmundzie, Pedagogika Szkoły Wyższej, 2014, , 2, s. 187-194
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{483787, author = "Patrycja Jeziorowska", title = "Niemieckie „Frauenforschung” na przykładzie Uniwersytetu w Dortmundzie", year = 2014, volume = , number = 2, journal = Pedagogika Szkoły Wyższej, pages = s. 187-194, }
"Proces kształcenia w uniwersytecie w perspektywie potrzeb nauczycieli akademickich i oczekiwań studentów : raport z badań", Teresa Bauman, Gdańsk 2011 : [recenzja]
Janina Świrko-Pilipczuk
Teresa Bauman (aut. dzieła rec.)
s. 197-203
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Janina Świrko-Pilipczuk, "Proces kształcenia w uniwersytecie w perspektywie potrzeb nauczycieli akademickich i oczekiwań studentów : raport z badań", Teresa Bauman, Gdańsk 2011 : [recenzja], Pedagogika Szkoły Wyższej, 2014, , 2, s. 197-203
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{483788, author = "Janina Świrko-Pilipczuk", title = ""Proces kształcenia w uniwersytecie w perspektywie potrzeb nauczycieli akademickich i oczekiwań studentów : raport z badań", Teresa Bauman, Gdańsk 2011 : [recenzja]", year = 2014, volume = , number = 2, journal = Pedagogika Szkoły Wyższej, pages = s. 197-203, }
Sprawozdanie z konferencji naukowej Kultura edukacji szkoły wyższej – różnorodne perspektywy, Centrum Edukacji Ustawicznej Uniwersytetu w Białymstoku, 14–15 listopada 2014 roku
Małgorzata Głoskowska-Sołdatow
s. 205-212
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Małgorzata Głoskowska-Sołdatow, Sprawozdanie z konferencji naukowej Kultura edukacji szkoły wyższej – różnorodne perspektywy, Centrum Edukacji Ustawicznej Uniwersytetu w Białymstoku, 14–15 listopada 2014 roku , Pedagogika Szkoły Wyższej, 2014, , 2, s. 205-212
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{483789, author = "Małgorzata Głoskowska-Sołdatow", title = "Sprawozdanie z konferencji naukowej Kultura edukacji szkoły wyższej – różnorodne perspektywy, Centrum Edukacji Ustawicznej Uniwersytetu w Białymstoku, 14–15 listopada 2014 roku ", year = 2014, volume = , number = 2, journal = Pedagogika Szkoły Wyższej, pages = s. 205-212, }
Ogólnopolska konferencja naukowa Szkoła wyższa – (r)e-wolucje: kariery akademickie Międzyzdroje, 4–5 września 2014 roku
Maksymilian Chutorański
s. 213-217
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Maksymilian Chutorański, Ogólnopolska konferencja naukowa Szkoła wyższa – (r)e-wolucje: kariery akademickie Międzyzdroje, 4–5 września 2014 roku , Pedagogika Szkoły Wyższej, 2014, , 2, s. 213-217
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{483790, author = "Maksymilian Chutorański", title = "Ogólnopolska konferencja naukowa Szkoła wyższa – (r)e-wolucje: kariery akademickie Międzyzdroje, 4–5 września 2014 roku ", year = 2014, volume = , number = 2, journal = Pedagogika Szkoły Wyższej, pages = s. 213-217, }