Tytuł Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education
ISSN 1734-1582
Wydawca Polskie Towarzystwo Pedagogiczne
Inne tytuły
Udostępnij
Liczba artykułów w woluminie: 16
Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education
2015, Tom 11, Numer 4(31)

Tytuł artykułu    Autorzy Strony Czynności
Cielesność dywergencyjna – komponent integralnej edukacji wychylonej w przyszłość Katarzyna Krasoń s. 7-22
Szkoły typu Open-Air: eksperymenty architektoniczno-pedagogiczne szkolnictwa w pierwszych dziesięcioleciach XX wieku Cezary Szpytma s. 23-41
Przedszkola Reggio Emilia we Włoszech miejscem rozkwitu dziecięcego potencjału Jolanta Bonar Aleksandra Maj s. 42-57
Unwanted, rejected, unaccepted: around the problem of “invisible” Romani and Dom children in Georgia Urszula Markowska-Manista s. 58-76
Uwarunkowania poczucia dobrostanu psychicznego u dzieci w środowisku szkolnym Marzanna Farnicka Hanna Liberska s. 77-91
Uczenie się demokracji od dzieciństwa – kaprys czy potrzeba współczesności? Agnieszka Olczak s. 92-100
Natura, architektura i zabawa jako źródła przeżyć estetycznych i odkryć geometrycznych dzieci – badania w działaniu Barbara Bilewicz-Kuźnia Małgorzata Centner-Guz s. 101-121
The Kurdish educational curriculum: an unreflected philosophical base Haval Hussein Saeed s. 122-131
Koncepcja pedagogiczna i program leśnych przedszkoli na przykładzie przedszkola w Lipsku na terenie Niemiec Agnieszka Janik s. 132-142
Bringing culture into the school Brandy Nothstine s. 143-150
Przemoc w wychowaniu w świetle opinii społecznej oraz relacji rodziców – zarys problemu na tle raportu Rzecznika Praw Dziecka Ewa Jarosz Cezary Kurkowski s. 151-159
Kształtowanie przez dzieci form przestrzennych – doniesienie z badań Ewa Piwowarska s. 160-168
Autorzy s. 169
Lista recenzentów w roku 2015 / List of Reviewers in 2015 (w kolejności alfabetycznej s. 171-172
Informacje dla Autorów s. 173-174
Information for Authors s. 175-176