Tytuł Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education
ISSN 1734-1582
Wydawca Polskie Towarzystwo Pedagogiczne
Inne tytuły
Udostępnij
Liczba artykułów w woluminie: 16
Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education
2016, Tom 12, Numer 4(35)

Tytuł artykułu    Autorzy Strony Czynności
Дети-мигранты: современные акценты научных исследований в России Irina Simaeva s. 7-13
Experiencing forced migration in childhood: the case of refugees from the former Yugoslavia in Norway Dragana Kovacevic Bielicki s. 14-27
Demokracja jako praktyka codziennego życia w przedszkolu : z doświadczeń nauczycielek Katarzyna Gawlicz s. 28-38
“Invisible” and “unheard” children in fragile contexts – reflections from field research among the Ba’Aka in the Central African Republic Urszula Markowska-Manista s. 39-50
Figury dzieciństwa w militarystycznym dyskursie w Związku Radzieckim i we współczesnej Rosji Wojciech Siegień s. 51-63
Gniew, współczucie, solidarność – w stronę politycznie i krytycznie zorientowanej pedagogiki emocji Karolina Starego s. 64-75
Strategie pomocy dzieciom ulicy w Jaipurze : studium przypadku organizacji I-India Beata Pietkiewicz-Pareek s. 76-84
Obniżenie wieku rozpoczęcia obowiązku szkolnego – reprezentacje społeczne problemu w debacie publicznej Zuzanna Zbróg s. 85-93
Kary cielesne – kontestacja a rzeczywistość Ewa Jarosz Cezary Kurkowski s. 94-105
Budowanie kapitału społecznego w świetle analizy podstawy programowej dla pierwszego etapu edukacyjnego Izabela Symonowicz-Jabłońska Elżbieta Wieczór s. 106-117
Child in exile Monika Mačkinová Agnieszka Nowicka s. 118-126
Vietnamese immigration in Poland: issues of education and integration for children Nguyễn DuyKhang Phan Thị Tuyết Vân s. 127-144
Gdy spotykają się różne kultury: oblicza dzieciństwa na emigracji na przykładzie Norwegii Katarzyna Jakubowska s. 147-154
Migration of pupils of boarding establishments from occupation areas: state, problems, perspectives Lilia Yeromina s. 155-160
Autorzy s. 161
Lista recenzentów w roku 2016 s. 163-164