Tytuł humanistica 21
ISSN 2544-1345, 2544-431X
Wydawca Uczelnia Lingwistyczno-Techniczna w Świeciu
Inne tytuły
Udostępnij
Liczba artykułów w woluminie: 17
humanistica 21
2017, Tom 1

Dostępne tomy

Tytuł artykułu    Autorzy Strony Czynności
Słowo wstępne Joanna Burzyńska-Sylwestrzak s. 7-15
Coding and transferring or actions and interactions? An alternative approach to understanding language Grzegorz Grzegorczyk s. 17-39
Пограничье как понятийная категория Alla Kamalova s. 41-52
Нейтрализация границы грамматических значений в разговорной речи Lyudmila Kilewaja s. 53-66
Some aspects of translating history Roman Kalisz Maciej Kalisz s. 67-78
Lexikalische Elemente fremder Herkunft im Deutschen als sprachliche Mittel des Humoristischen Katarzyna Sikorska-Bujnowicz s. 79-97
Crossing the barriers in English language testing : a historical overview Małgorzata Gos s. 99-116
W poszukiwaniu nieistniejącej (już) ojczyzny : o "Eseistyce reportażowej" Piotra Wajla Grzegorz Czerwiński s. 117-133
Преодоление границ в романе Дж. Джойса "Портрет художника в юности" Tatiana Żylina-Els s. 135-151
"Ich tanzte, um warm zu werden..." Metafiktionalität in "Josephine. Aus der öffentlichen Biografie der Josephine Baker" von Dieter Kühn Małgorzata Filipowicz s. 153-168
Experimental Theatre of the 1960's - Challenges of the Performance. Performativity and Intentionality : Kennedy and Baraka Małgorzata Chrzan s. 169-192
The image that strengthens the assault on reason : "Ohio Improptu" by Samuel Beckett Joanna Burzyńska-Sylwestrzak s. 193-214
The transcultural concepts in Hari Kunzru's short fiction and their impact on the later works of the author Agata Marcinkowska-Wajner s. 215-233
Przekraczanie granic w teorii i praktyce działalności politycznej Hieronim Kaczmarek s. 235-254
Przekraczanie granic w edukacji : wyjście z marginalizacji dorosłych Elżbieta Sternal s. 255-279
Przestrzenie ciała w 'kulturze płynnej nowoczesności' : wyznaczanie granic ciała u źródeł nowoczesności Natalia Rezmer-Mrówczyńska s. 281-298
The unknown European anthem, or what one Schlager can teach us about political and poetic frontiers between cultures Evelina Deyneka s. 299-323