Tytuł Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education
ISSN 1734-1582
Wydawca Polskie Towarzystwo Pedagogiczne
Inne tytuły
Udostępnij
Liczba artykułów w woluminie: 17
Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education
2014, Tom 10, Numer 4(27)

Tytuł artykułu    Autorzy Strony Czynności
Адаптация детей к обучению в первом классе Елена В. Беловол Злата В. Бойко Елена Ю. Шурупова s. 7-15
Личностные особенности обучающихся в сетевом информационном пространстве Нина Л. Сунгурова s. 16-23
„Nasz elementarz” – krótki opis daru, który zubaża obdarowanych Dorota Klus-Stańska s. 24-44
Gra pozorów i złudzeń we wczesnoszkolnej edukacji polonistycznej Monika Wiśniewska-Kin s. 45-53
Здоровье Мария Кохановская s. 54-62
Hipoteza – krzywa wiedzy dziecka Kamil Stępień Bogdan Stępień s. 63-73
Poza intymnością rodziców i dzieci : zbiorowe studium osób oraz kompleks Edypa au rebours Sandra Frąckowiak Wojciech Siegień s. 74-87
Relacje rówieśnicze uczniów z niepełnosprawnością w nauczaniu inkluzyjnym – wybrane problemy Katarzyna Ćwirynkało Agnieszka Żyta s. 88-98
Narzędzie doboru zindywidualizowanych strategii utrzymania dyscypliny (ZSUD) w klasie szkolnej Ewa Lemańska-Lewandowska s. 99-112
Dziecko-manipulant w relacji z rodzicami Tatyana Kuzmishina s. 113-120
Za zamkniętymi drzwiami klasy szkolnej – przemoc werbalna w komunikacji nauczyciela z dziećmi Janina Karoń s. 121-136
(Nie)winność literatury, a budowanie tożsamości dziecka Piotr Prósinowski Tison Pugh (aut. dzieła rec.) s. 139-142
O patologii i zagrożeniach cyfrowego pokolenia Tomasz Prymak Stanisław Kozak (aut. dzieła rec.) s. 143-148
Autorzy s. 149
Lista recenzentów w roku 2014 s. 151-152
Informacje dla Autorów s. 153-154
Information for Authors s. 155-156