Tytuł Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)
ISSN 2450-775X
Wydawca Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego
Inne tytuły
Udostępnij
Liczba artykułów w woluminie: 20
Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)
2016, Numer 5 (46)

Tytuł artykułu    Autorzy Strony Czynności
Introduction s. 5
Use of strategic marketing management tools in contemporary enterprises Paweł Cegliński s. 9-16
Text and images in promotional materials - what type of information is important for customers? Aneta Disterheft s. 17-23
Responsible sponsorship as an element of building positive relationship with the environment Marta Grabowska s. 25-31
Relationships matter : towards understanding university-industry links Małgorzata Grzegorczyk s. 33-40
Social media as a relationship marketing tool of modern university Hanna Hall Kamila Peszko s. 41-56
Logistics customer service on the example of courier companies Urszula Chrąchol-Barczyk Agnieszka Matuszczak s. 57-65
The importance of trust and loyalty in financial institutions in financial decision-making process of households Marta Musiał Monika Pettersen-Sobczyk s. 67-75
Trust in effective relationship management on the procurement market Iwona Ksiądzyna Arkadiusz Stajszczak Bożena Wujec s. 77-85
Customer knowledge valuation model based on customer lifecycle Przemysław Tomczyk s. 87-94
E-services : concept, specificity, and marketing elements to create their value Paweł Brzustewicz Iwona Escher s. 97-108
Advertising in digital games targeted to children Małgorzata Budzanowska-Drzewiecka s. 109-117
Transfer of information in the purchasing processes of generation Z : usage of virtual vs. real channels and its marketing implications Aleksandra Burgiel Izabela Sowa s. 119-128
Online website in brand creation of online store Aleksandra Całka Katarzyna Pałys s. 129-134
Multi-channel opportunity management : an exploratory research on the example of tourist industry Bartosz Deszczyński s. 135-142
Marketing communication instruments used by the retail chain on the Internet Urszula Garczarek-Bąk s. 143-154
Country-of-origin effect in professional services : literature review Marek Gnusowski s. 155-163
    Zacytuj
  • Udostępnij
The meaning of smartphones for marketing communication Leszek Gracz s. 165-172
    Zacytuj
  • Udostępnij
Use of social media by public transport operators Joanna Kos-Łabędowicz s. 173-181
    Zacytuj
  • Udostępnij
Non-technological innovation creation process in the creative sector Monika Spychalska-Wojtkiewicz s. 183-190
    Zacytuj
  • Udostępnij