Czasopisma
humanistyczne
O projekcie
Lista
czasopism
Lista
autorów
Lista
wydawnictw
Wyszukiwanie
zaawansowane
Tytuł
Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania
ISSN
2080-4881
Wydawca
Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego
Inne tytuły
Udostępnij
Liczba artykułów w woluminie: 44
Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania
2016, Tom 43, Numer 3
Dostępne tomy
2008, Tom 1
2008, Tom 2
2008, Tom 3
2008, Tom 4
2008, Tom 6
2008, Tom 7
2008, Tom 8
2008, Tom 9
2008, Tom 10
2009, Tom 12
2009, Tom 13
2009, Tom 14
2009, Tom 15
2009, Tom 16
2010, Tom 17
2010, Tom 18
2010, Tom 20
2011, Tom 19
2011, Tom 21
2011, Tom 22
2011, Tom 23
2011, Tom 24
2012, Tom 25
2012, Tom 26
2012, Tom 27
2012, Tom 28
2012, Tom 29
2012, Tom 30
2013, Tom 31, Numer 1
2013, Tom 31, Numer 2
2013, Tom 32, Numer 1
2013, Tom 32, Numer 2
2013, Tom 33, Numer 1
2013, Tom 33, Numer 2
2013, Tom 34, Numer 1
2013, Tom 34, Numer 2
2014, Tom 35, Numer 1
2014, Tom 35, Numer 2
2014, Tom 36, Numer 1
2014, Tom 36, Numer 2
2014, Tom 37, Numer 1
2014, Tom 37, Numer 2
2014, Tom 37, Numer 3
2014, Tom 38, Numer 1
2015, Tom 39, Numer 1
2015, Tom 39, Numer 2
2015, Tom 39, Numer 3
2015, Tom 39, Numer 4
2015, Tom 40, Numer 1
2015, Tom 40, Numer 2
2015, Tom 41, Numer 1
2015, Tom 41, Numer 2
2015, Tom 41, Numer 3
2015, Tom 42, Numer 1
2015, Tom 42, Numer 2
2016, Tom 43, Numer 1
2016, Tom 43, Numer 2
2016, Tom 43, Numer 3
2016, Tom 44, Numer 1
2016, Tom 44, Numer 2
2016, Tom 44, Numer 3
2016, Tom 45, Numer 1
2016, Tom 45, Numer 2
2016, Tom 46, Numer 1
2016, Tom 46, Numer 2
2017, Tom 47, Numer 1
2017, Tom 47, Numer 2
2017, Tom 47, Numer 3
2017, Tom 48, Numer 1
2017, Tom 48, Numer 2
2017, Tom 48, Numer 3
2017, Tom 49, Numer 1
2017, Tom 49, Numer 2
2017, Tom 50, Numer 1
2017, Tom 50, Numer 2
2017, Tom 50, Numer 3
2018, Tom 51, Numer 3
2018, Tom 52, Numer 2
2018, Tom 53, Numer 2
2018, Tom 54, Numer 3
Tytuł artykułu
Autorzy
Strony
Czynności
Zachowania konsumentów województwa pomorskiego na rynku kawy naturalnej jako przesłanka działań marketingowych
Joanna Bartkowicz
Agnieszka Rybowska
s. 7-19
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Joanna Bartkowicz, Agnieszka Rybowska, Zachowania konsumentów województwa pomorskiego na rynku kawy naturalnej jako przesłanka działań marketingowych, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2016, 43, 3, s. 7-19
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{519689, author = "Joanna Bartkowicz, Agnieszka Rybowska", title = "Zachowania konsumentów województwa pomorskiego na rynku kawy naturalnej jako przesłanka działań marketingowych", year = 2016, volume = 43, number = 3, journal = Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, pages = s. 7-19, }
Etnocentryczny wymiar prosumpcyjnej aktywności polskich nabywców
Agnieszka Izabela Baruk
s. 21-28
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Agnieszka Izabela Baruk, Etnocentryczny wymiar prosumpcyjnej aktywności polskich nabywców, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2016, 43, 3, s. 21-28
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{519735, author = "Agnieszka Izabela Baruk", title = "Etnocentryczny wymiar prosumpcyjnej aktywności polskich nabywców", year = 2016, volume = 43, number = 3, journal = Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, pages = s. 21-28, }
Postawy konsumentów wobec zachowań z zakresu konsumpcji wspólnej : czy ekonomia współdzielona ma szanse na upowszechnienie?
Aleksandra Burgiel
s. 29-38
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Aleksandra Burgiel, Postawy konsumentów wobec zachowań z zakresu konsumpcji wspólnej : czy ekonomia współdzielona ma szanse na upowszechnienie?, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2016, 43, 3, s. 29-38
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{519738, author = "Aleksandra Burgiel", title = "Postawy konsumentów wobec zachowań z zakresu konsumpcji wspólnej : czy ekonomia współdzielona ma szanse na upowszechnienie?", year = 2016, volume = 43, number = 3, journal = Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, pages = s. 29-38, }
Konsumpcja hedonistyczna a konsumpcja etyczna : czy potrzebna jest społecznie odpowiedzialna konsumpcja?
Felicjan Bylok
s. 39-55
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Felicjan Bylok, Konsumpcja hedonistyczna a konsumpcja etyczna : czy potrzebna jest społecznie odpowiedzialna konsumpcja?, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2016, 43, 3, s. 39-55
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{519743, author = "Felicjan Bylok", title = "Konsumpcja hedonistyczna a konsumpcja etyczna : czy potrzebna jest społecznie odpowiedzialna konsumpcja?", year = 2016, volume = 43, number = 3, journal = Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, pages = s. 39-55, }
Design management jako odpowiedź na wyzwania stawiane przez konsumentów przyszłości
Katarzyna Caban-Piaskowska
s. 57-64
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Katarzyna Caban-Piaskowska, Design management jako odpowiedź na wyzwania stawiane przez konsumentów przyszłości, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2016, 43, 3, s. 57-64
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{519748, author = "Katarzyna Caban-Piaskowska", title = "Design management jako odpowiedź na wyzwania stawiane przez konsumentów przyszłości", year = 2016, volume = 43, number = 3, journal = Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, pages = s. 57-64, }
Zachowania gospodarstw domowych z dzieckiem z niepełnosprawnością na rynku usług finansowych na tle zasobności polskich gospodarstw domowych
Anna Dąbrowska
Mirosława Janoś-Kresło
s. 65-78
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Anna Dąbrowska, Mirosława Janoś-Kresło, Zachowania gospodarstw domowych z dzieckiem z niepełnosprawnością na rynku usług finansowych na tle zasobności polskich gospodarstw domowych, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2016, 43, 3, s. 65-78
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{519752, author = "Anna Dąbrowska, Mirosława Janoś-Kresło", title = "Zachowania gospodarstw domowych z dzieckiem z niepełnosprawnością na rynku usług finansowych na tle zasobności polskich gospodarstw domowych", year = 2016, volume = 43, number = 3, journal = Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, pages = s. 65-78, }
Problem sezonowości popytu w turystyce na przykładzie wykorzystania bazy noclegowej w hotelach nadmorskich
Jacek Borzyszkowski
Sebastian Dudziak
s. 79-88
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Sebastian Dudziak, Jacek Borzyszkowski, Problem sezonowości popytu w turystyce na przykładzie wykorzystania bazy noclegowej w hotelach nadmorskich, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2016, 43, 3, s. 79-88
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{519757, author = "Sebastian Dudziak, Jacek Borzyszkowski", title = "Problem sezonowości popytu w turystyce na przykładzie wykorzystania bazy noclegowej w hotelach nadmorskich", year = 2016, volume = 43, number = 3, journal = Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, pages = s. 79-88, }
Zachowania klientów indywidualnych wobec działań marketingowych operatorów logistycznych
Joanna Dyczkowska
s. 89-98
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Joanna Dyczkowska, Zachowania klientów indywidualnych wobec działań marketingowych operatorów logistycznych, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2016, 43, 3, s. 89-98
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{519761, author = "Joanna Dyczkowska", title = "Zachowania klientów indywidualnych wobec działań marketingowych operatorów logistycznych", year = 2016, volume = 43, number = 3, journal = Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, pages = s. 89-98, }
Trudności gospodarstw domowych w zaspokajaniu potrzeb i zmiana strategii radzenia sobie z nimi na przestrzeni lat
Agata Dziakowicz-Grudzień
s. 99-110
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Agata Dziakowicz-Grudzień, Trudności gospodarstw domowych w zaspokajaniu potrzeb i zmiana strategii radzenia sobie z nimi na przestrzeni lat, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2016, 43, 3, s. 99-110
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{519766, author = "Agata Dziakowicz-Grudzień", title = "Trudności gospodarstw domowych w zaspokajaniu potrzeb i zmiana strategii radzenia sobie z nimi na przestrzeni lat", year = 2016, volume = 43, number = 3, journal = Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, pages = s. 99-110, }
E-konsument w grupie wiekowej 55+
Bogdan Gregor
Dominika Kaczorowska-Spychalska
s. 111-120
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Bogdan Gregor, Dominika Kaczorowska-Spychalska, E-konsument w grupie wiekowej 55+, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2016, 43, 3, s. 111-120
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{519771, author = "Bogdan Gregor, Dominika Kaczorowska-Spychalska", title = "E-konsument w grupie wiekowej 55+", year = 2016, volume = 43, number = 3, journal = Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, pages = s. 111-120, }
Konsumpcja mleka i przetworów mlecznych w gospodarstwach domowych w latach 2004–2013
Mariola Grzybowska-Brzezińska
Małgorzata Grzywińska-Rąpca
s. 121-131
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Mariola Grzybowska-Brzezińska, Małgorzata Grzywińska-Rąpca, Konsumpcja mleka i przetworów mlecznych w gospodarstwach domowych w latach 2004–2013, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2016, 43, 3, s. 121-131
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{519778, author = "Mariola Grzybowska-Brzezińska, Małgorzata Grzywińska-Rąpca", title = "Konsumpcja mleka i przetworów mlecznych w gospodarstwach domowych w latach 2004–2013", year = 2016, volume = 43, number = 3, journal = Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, pages = s. 121-131, }
Motywy i bariery konsumpcji innowacyjnych produktów żywnościowych
Anna Jasiulewicz
s. 133-141
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Anna Jasiulewicz, Motywy i bariery konsumpcji innowacyjnych produktów żywnościowych, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2016, 43, 3, s. 133-141
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{519781, author = "Anna Jasiulewicz", title = "Motywy i bariery konsumpcji innowacyjnych produktów żywnościowych", year = 2016, volume = 43, number = 3, journal = Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, pages = s. 133-141, }
Postrzeganie żywności o działaniu prozdrowotnym jako determinanta zachowań nabywczych konsumentów
Marzena Jeżewska-Zychowicz
Iwona Kowalczuk
s. 143-152
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Marzena Jeżewska-Zychowicz, Iwona Kowalczuk, Postrzeganie żywności o działaniu prozdrowotnym jako determinanta zachowań nabywczych konsumentów, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2016, 43, 3, s. 143-152
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{519785, author = "Marzena Jeżewska-Zychowicz, Iwona Kowalczuk", title = "Postrzeganie żywności o działaniu prozdrowotnym jako determinanta zachowań nabywczych konsumentów", year = 2016, volume = 43, number = 3, journal = Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, pages = s. 143-152, }
Behawioralne zaangażowanie klientów w przestrzeni wirtualnej
Małgorzata Kieżel
Joanna Wiechoczek
s. 153-164
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Małgorzata Kieżel, Joanna Wiechoczek, Behawioralne zaangażowanie klientów w przestrzeni wirtualnej, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2016, 43, 3, s. 153-164
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{519788, author = "Małgorzata Kieżel, Joanna Wiechoczek", title = "Behawioralne zaangażowanie klientów w przestrzeni wirtualnej", year = 2016, volume = 43, number = 3, journal = Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, pages = s. 153-164, }
Zdrowotne i środowiskowe uwarunkowania decyzji konsumentów a tendencje rozwoju spożycia artykułów rybnych
Renata Knap
Katarzyna Włodarczyk
s. 165-175
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Renata Knap, Katarzyna Włodarczyk, Zdrowotne i środowiskowe uwarunkowania decyzji konsumentów a tendencje rozwoju spożycia artykułów rybnych, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2016, 43, 3, s. 165-175
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{519791, author = "Renata Knap, Katarzyna Włodarczyk", title = "Zdrowotne i środowiskowe uwarunkowania decyzji konsumentów a tendencje rozwoju spożycia artykułów rybnych", year = 2016, volume = 43, number = 3, journal = Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, pages = s. 165-175, }
Innowacyjność konsumentów na rynku żywności
Marzena Jeżewska-Zychowicz
Iwona Kowalczyk
s. 177-186
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Iwona Kowalczyk, Marzena Jeżewska-Zychowicz, Innowacyjność konsumentów na rynku żywności, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2016, 43, 3, s. 177-186
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{519795, author = "Iwona Kowalczyk, Marzena Jeżewska-Zychowicz", title = "Innowacyjność konsumentów na rynku żywności", year = 2016, volume = 43, number = 3, journal = Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, pages = s. 177-186, }
Poziom bezpieczeństwa finansowego a zachowania konsumpcyjne gospodarstw domowych w Polsce
Romana Głowicka-Wołoszyn
Agnieszka Kozera
s. 187-197
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Agnieszka Kozera, Romana Głowicka-Wołoszyn, Poziom bezpieczeństwa finansowego a zachowania konsumpcyjne gospodarstw domowych w Polsce, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2016, 43, 3, s. 187-197
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{519798, author = "Agnieszka Kozera, Romana Głowicka-Wołoszyn", title = "Poziom bezpieczeństwa finansowego a zachowania konsumpcyjne gospodarstw domowych w Polsce", year = 2016, volume = 43, number = 3, journal = Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, pages = s. 187-197, }
Postawy i zachowania kobiet wobec żywności prozdrowotnej
Ewa Babicz-Zielińska
Witold Kozirok
Elżbieta Marciszewicz
s. 199-208
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Witold Kozirok, Elżbieta Marciszewicz, Ewa Babicz-Zielińska, Postawy i zachowania kobiet wobec żywności prozdrowotnej, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2016, 43, 3, s. 199-208
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{519802, author = "Witold Kozirok, Elżbieta Marciszewicz, Ewa Babicz-Zielińska", title = "Postawy i zachowania kobiet wobec żywności prozdrowotnej", year = 2016, volume = 43, number = 3, journal = Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, pages = s. 199-208, }
Poszukiwanie informacji w procesie zakupu usług
Marcin Lipowski
s. 209-217
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Marcin Lipowski, Poszukiwanie informacji w procesie zakupu usług, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2016, 43, 3, s. 209-217
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{519805, author = "Marcin Lipowski", title = "Poszukiwanie informacji w procesie zakupu usług", year = 2016, volume = 43, number = 3, journal = Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, pages = s. 209-217, }
Zakupy on-line w opiniach e-konsumentów z wybranych krajów Europy
Grzegorz Maciejewski
s. 219-230
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Grzegorz Maciejewski, Zakupy on-line w opiniach e-konsumentów z wybranych krajów Europy, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2016, 43, 3, s. 219-230
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{519809, author = "Grzegorz Maciejewski", title = "Zakupy on-line w opiniach e-konsumentów z wybranych krajów Europy", year = 2016, volume = 43, number = 3, journal = Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, pages = s. 219-230, }
Teoretyczne i praktyczne aspekty badania utajonych postaw konsumentów wobec marek
Beata Marciniak
s. 231-240
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Beata Marciniak, Teoretyczne i praktyczne aspekty badania utajonych postaw konsumentów wobec marek, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2016, 43, 3, s. 231-240
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{519812, author = "Beata Marciniak", title = "Teoretyczne i praktyczne aspekty badania utajonych postaw konsumentów wobec marek", year = 2016, volume = 43, number = 3, journal = Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, pages = s. 231-240, }
Zachowania konsumenckie w kontekście społecznej odpowiedzialności biznesu
Ewa Mazur-Wierzbicka
s. 241-250
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Ewa Mazur-Wierzbicka, Zachowania konsumenckie w kontekście społecznej odpowiedzialności biznesu, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2016, 43, 3, s. 241-250
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{519816, author = "Ewa Mazur-Wierzbicka", title = "Zachowania konsumenckie w kontekście społecznej odpowiedzialności biznesu", year = 2016, volume = 43, number = 3, journal = Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, pages = s. 241-250, }
Konsumencka percepcja koncepcji społecznej odpowiedzialności biznesu : na przykładzie firmy Danone
Ewelina Gamrat
Jacek Michalak
Zbigniew Warzocha
s. 251-260
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Jacek Michalak, Zbigniew Warzocha, Ewelina Gamrat, Konsumencka percepcja koncepcji społecznej odpowiedzialności biznesu : na przykładzie firmy Danone, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2016, 43, 3, s. 251-260
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{519819, author = "Jacek Michalak, Zbigniew Warzocha, Ewelina Gamrat", title = "Konsumencka percepcja koncepcji społecznej odpowiedzialności biznesu : na przykładzie firmy Danone", year = 2016, volume = 43, number = 3, journal = Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, pages = s. 251-260, }
Konsument jako członek organizacji – szersza perspektywa koprodukcji
Agnieszka Małecka
Maciej Mitręga
s. 261-269
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Maciej Mitręga, Agnieszka Małecka, Konsument jako członek organizacji – szersza perspektywa koprodukcji, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2016, 43, 3, s. 261-269
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{519823, author = "Maciej Mitręga, Agnieszka Małecka", title = "Konsument jako członek organizacji – szersza perspektywa koprodukcji", year = 2016, volume = 43, number = 3, journal = Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, pages = s. 261-269, }
Uniwersytet trzeciego wieku jako antidotum na czas wolny polskich seniorów : na przykładzie UTW w Nowym Sączu
Jarosław A. Handzel
Agata Niemczyk
s. 271-280
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Agata Niemczyk, Jarosław A. Handzel, Uniwersytet trzeciego wieku jako antidotum na czas wolny polskich seniorów : na przykładzie UTW w Nowym Sączu, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2016, 43, 3, s. 271-280
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{519826, author = "Agata Niemczyk, Jarosław A. Handzel", title = "Uniwersytet trzeciego wieku jako antidotum na czas wolny polskich seniorów : na przykładzie UTW w Nowym Sączu", year = 2016, volume = 43, number = 3, journal = Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, pages = s. 271-280, }
Konsument na rynku turystycznym XXI wieku : wybrane aspekty
Agata Niemczyk
s. 281-289
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Agata Niemczyk, Konsument na rynku turystycznym XXI wieku : wybrane aspekty, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2016, 43, 3, s. 281-289
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{519836, author = "Agata Niemczyk", title = "Konsument na rynku turystycznym XXI wieku : wybrane aspekty", year = 2016, volume = 43, number = 3, journal = Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, pages = s. 281-289, }
Uwarunkowania decyzji podejmowanych przez nabywców usług edukacyjnych w Polsce na tle tendencji międzynarodowych
Katarzyna Andruszkiewicz
Anna Maria Nikodemska-Wołowik
s. 291-300
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Anna Maria Nikodemska-Wołowik, Katarzyna Andruszkiewicz, Uwarunkowania decyzji podejmowanych przez nabywców usług edukacyjnych w Polsce na tle tendencji międzynarodowych, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2016, 43, 3, s. 291-300
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{519838, author = "Anna Maria Nikodemska-Wołowik, Katarzyna Andruszkiewicz", title = "Uwarunkowania decyzji podejmowanych przez nabywców usług edukacyjnych w Polsce na tle tendencji międzynarodowych", year = 2016, volume = 43, number = 3, journal = Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, pages = s. 291-300, }
Konsumenci i konsumpcja wobec wyzwań XXI wieku
Anna Olejniczuk-Merta
s. 301-317
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Anna Olejniczuk-Merta, Konsumenci i konsumpcja wobec wyzwań XXI wieku, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2016, 43, 3, s. 301-317
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{519840, author = "Anna Olejniczuk-Merta", title = "Konsumenci i konsumpcja wobec wyzwań XXI wieku", year = 2016, volume = 43, number = 3, journal = Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, pages = s. 301-317, }
Zachowania nabywcze polskich e-konsumentów na rynku
Mirosław Pacut
s. 319-328
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Mirosław Pacut, Zachowania nabywcze polskich e-konsumentów na rynku, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2016, 43, 3, s. 319-328
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{519841, author = "Mirosław Pacut", title = "Zachowania nabywcze polskich e-konsumentów na rynku", year = 2016, volume = 43, number = 3, journal = Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, pages = s. 319-328, }
Zachowania klientów wobec ogłoszeń CSR
Marek Pawlak
s. 329-338
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Marek Pawlak, Zachowania klientów wobec ogłoszeń CSR, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2016, 43, 3, s. 329-338
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{519842, author = "Marek Pawlak", title = "Zachowania klientów wobec ogłoszeń CSR", year = 2016, volume = 43, number = 3, journal = Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, pages = s. 329-338, }
Ocena zachowań żywieniowych i realizacji funkcji żywieniowej rodziny przez wybraną grupę młodzieży z terenów wiejskich
Anna Platta
Anna Suszek-Namroży
s. 339-349
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Anna Platta, Anna Suszek-Namroży, Ocena zachowań żywieniowych i realizacji funkcji żywieniowej rodziny przez wybraną grupę młodzieży z terenów wiejskich, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2016, 43, 3, s. 339-349
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{519843, author = "Anna Platta, Anna Suszek-Namroży", title = "Ocena zachowań żywieniowych i realizacji funkcji żywieniowej rodziny przez wybraną grupę młodzieży z terenów wiejskich", year = 2016, volume = 43, number = 3, journal = Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, pages = s. 339-349, }
Zachowania współczesnych konsumentów a funkcjonowanie organizacji
Anna Pluta
s. 351-359
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Anna Pluta, Zachowania współczesnych konsumentów a funkcjonowanie organizacji, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2016, 43, 3, s. 351-359
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{519844, author = "Anna Pluta", title = "Zachowania współczesnych konsumentów a funkcjonowanie organizacji", year = 2016, volume = 43, number = 3, journal = Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, pages = s. 351-359, }
Wybrane aspekty zachowań konsumentów na rynku pieczywa w świetle badań ankietowych
Joanna Fabiańska
Marta Sajdakowska
s. 361-369
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Marta Sajdakowska, Joanna Fabiańska, Wybrane aspekty zachowań konsumentów na rynku pieczywa w świetle badań ankietowych, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2016, 43, 3, s. 361-369
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{519845, author = "Marta Sajdakowska, Joanna Fabiańska", title = "Wybrane aspekty zachowań konsumentów na rynku pieczywa w świetle badań ankietowych", year = 2016, volume = 43, number = 3, journal = Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, pages = s. 361-369, }
Zmiany w zachowaniach nabywców na rynku mody
Jacek Kall
Aleksandra Perchla-Włosik
Alicja Raciniewska
Katarzyna Sempruch-Krzemińska
s. 371-380
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Katarzyna Sempruch-Krzemińska, Jacek Kall, Aleksandra Perchla-Włosik, Alicja Raciniewska, Zmiany w zachowaniach nabywców na rynku mody, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2016, 43, 3, s. 371-380
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{519846, author = "Katarzyna Sempruch-Krzemińska, Jacek Kall, Aleksandra Perchla-Włosik, Alicja Raciniewska", title = "Zmiany w zachowaniach nabywców na rynku mody", year = 2016, volume = 43, number = 3, journal = Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, pages = s. 371-380, }
Wiedza finansowa a analfabetyzm konsumencki na rynku usług finansowych
Sławomir Smyczek
s. 381-390
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Sławomir Smyczek, Wiedza finansowa a analfabetyzm konsumencki na rynku usług finansowych, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2016, 43, 3, s. 381-390
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{519847, author = "Sławomir Smyczek", title = "Wiedza finansowa a analfabetyzm konsumencki na rynku usług finansowych", year = 2016, volume = 43, number = 3, journal = Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, pages = s. 381-390, }
Spożycie pieczywa i produktów zbożowych w gospodarstwach domowych według grup społeczno-ekonomicznych w Polsce
Izabela Kurzawa
Joanna Stanisławska
s. 391-401
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Joanna Stanisławska, Izabela Kurzawa, Spożycie pieczywa i produktów zbożowych w gospodarstwach domowych według grup społeczno-ekonomicznych w Polsce, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2016, 43, 3, s. 391-401
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{519848, author = "Joanna Stanisławska, Izabela Kurzawa", title = "Spożycie pieczywa i produktów zbożowych w gospodarstwach domowych według grup społeczno-ekonomicznych w Polsce", year = 2016, volume = 43, number = 3, journal = Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, pages = s. 391-401, }
Postawy i zachowania kobiet wobec innowacji produktowych na rynku kosmetycznym
Anna Suszek-Namroży
Romuald Zabrocki
s. 403-411
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Anna Suszek-Namroży, Romuald Zabrocki, Postawy i zachowania kobiet wobec innowacji produktowych na rynku kosmetycznym, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2016, 43, 3, s. 403-411
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{519849, author = "Anna Suszek-Namroży, Romuald Zabrocki", title = "Postawy i zachowania kobiet wobec innowacji produktowych na rynku kosmetycznym", year = 2016, volume = 43, number = 3, journal = Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, pages = s. 403-411, }
Czynniki kształtujące wydatki na żywność i napoje bezalkoholowe gospodarstw domowych w Polsce
Anna Turczak
s. 413-424
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Anna Turczak, Czynniki kształtujące wydatki na żywność i napoje bezalkoholowe gospodarstw domowych w Polsce, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2016, 43, 3, s. 413-424
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{519850, author = "Anna Turczak", title = "Czynniki kształtujące wydatki na żywność i napoje bezalkoholowe gospodarstw domowych w Polsce", year = 2016, volume = 43, number = 3, journal = Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, pages = s. 413-424, }
Heteronorma czy różnicowanie? : oczekiwania mniejszości w zakresie komunikacji marketingowej
Agnieszka Wilczak
s. 425-433
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Agnieszka Wilczak, Heteronorma czy różnicowanie? : oczekiwania mniejszości w zakresie komunikacji marketingowej, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2016, 43, 3, s. 425-433
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{519851, author = "Agnieszka Wilczak", title = "Heteronorma czy różnicowanie? : oczekiwania mniejszości w zakresie komunikacji marketingowej", year = 2016, volume = 43, number = 3, journal = Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, pages = s. 425-433, }
Konsument na rynku usług ekoagroturystycznych
Iwona Wilk
s. 435-443
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Iwona Wilk, Konsument na rynku usług ekoagroturystycznych, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2016, 43, 3, s. 435-443
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{519852, author = "Iwona Wilk", title = "Konsument na rynku usług ekoagroturystycznych", year = 2016, volume = 43, number = 3, journal = Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, pages = s. 435-443, }
Zachowania nabywcze w internecie e-konsumentów w Austrii, Niemczech i Szwajcarii
Robert Wolny
s. 445-457
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Robert Wolny, Zachowania nabywcze w internecie e-konsumentów w Austrii, Niemczech i Szwajcarii, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2016, 43, 3, s. 445-457
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{519853, author = "Robert Wolny", title = "Zachowania nabywcze w internecie e-konsumentów w Austrii, Niemczech i Szwajcarii", year = 2016, volume = 43, number = 3, journal = Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, pages = s. 445-457, }
Identyfikacja determinant zakupów przez internet w polskich gospodarstwach domowych przy zastosowaniu uogólnionego modelu tobitowego
Romana Głowicka-Wołoszyn
Joanna Stanisławska
Andrzej Wołoszyn
Feliks Wysocki
s. 459-469
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Andrzej Wołoszyn, Romana Głowicka-Wołoszyn, Joanna Stanisławska, Feliks Wysocki, Identyfikacja determinant zakupów przez internet w polskich gospodarstwach domowych przy zastosowaniu uogólnionego modelu tobitowego, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2016, 43, 3, s. 459-469
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{519854, author = "Andrzej Wołoszyn, Romana Głowicka-Wołoszyn, Joanna Stanisławska, Feliks Wysocki", title = "Identyfikacja determinant zakupów przez internet w polskich gospodarstwach domowych przy zastosowaniu uogólnionego modelu tobitowego", year = 2016, volume = 43, number = 3, journal = Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, pages = s. 459-469, }
Wybrane aspekty e-konsumpcji w polskich gospodarstwach domowych
Joanna Stanisławska
Andrzej Wołoszyn
s. 471-481
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Andrzej Wołoszyn, Joanna Stanisławska, Wybrane aspekty e-konsumpcji w polskich gospodarstwach domowych, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2016, 43, 3, s. 471-481
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{519855, author = "Andrzej Wołoszyn, Joanna Stanisławska", title = "Wybrane aspekty e-konsumpcji w polskich gospodarstwach domowych", year = 2016, volume = 43, number = 3, journal = Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, pages = s. 471-481, }
Bojkotowanie produktów a dochody konsumentów na rynku europejskim
Grzegorz Zasuwa
s. 483-493
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Grzegorz Zasuwa, Bojkotowanie produktów a dochody konsumentów na rynku europejskim, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2016, 43, 3, s. 483-493
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{519856, author = "Grzegorz Zasuwa", title = "Bojkotowanie produktów a dochody konsumentów na rynku europejskim", year = 2016, volume = 43, number = 3, journal = Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, pages = s. 483-493, }