Czasopisma
humanistyczne
O projekcie
Lista
czasopism
Lista
autorów
Lista
wydawnictw
Wyszukiwanie
zaawansowane
Tytuł
Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu
ISSN
1509-0507
Wydawca
Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego
Inne tytuły
Udostępnij
Liczba artykułów w woluminie: 48
Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu
2011, Tom 22
Dostępne tomy
2009, Tom 13
2009, Tom 14
2010, Tom 15
2010, Tom 16
2010, Tom 17
2011, Tom 18
2011, Tom 19
2011, Tom 22
2012, Tom 20
2012, Tom 21
2012, Tom 23
2012, Tom 24
2012, Tom 25
2012, Tom 26
2012, Tom 27
2013, Tom 28
2013, Tom 29
2013, Tom 30
2013, Tom 31
2013, Tom 32
2014, Tom 33
2014, Tom 34
2014, Tom 35
2014, Tom 36
2015, Tom 37
2015, Tom 38
2015, Tom 39
2015, Tom 40
2015, Tom 41, Numer 1
2015, Tom 41, Numer 2
Tytuł artykułu
Autorzy
Strony
Czynności
Wstęp
Grażyna Rosa
Agnieszka Smalec
Marzena Wanagos
s. 7
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec, Marzena Wanagos, Wstęp, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2011, 22, , s. 7
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{509264, author = "Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec, Marzena Wanagos", title = "Wstęp", year = 2011, volume = 22, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 7, }
Skuteczność reklamacji w ocenie konsumenckiej
Urszula Balon
s. 11-19
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Urszula Balon, Skuteczność reklamacji w ocenie konsumenckiej, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2011, 22, , s. 11-19
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{509267, author = "Urszula Balon", title = "Skuteczność reklamacji w ocenie konsumenckiej", year = 2011, volume = 22, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 11-19, }
Nowe spojrzenie na system zarządzania jakością w normie ISO 9001:2009
Jerzy Czermiński
s. 21-31
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Jerzy Czermiński, Nowe spojrzenie na system zarządzania jakością w normie ISO 9001:2009, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2011, 22, , s. 21-31
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{509269, author = "Jerzy Czermiński", title = "Nowe spojrzenie na system zarządzania jakością w normie ISO 9001:2009", year = 2011, volume = 22, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 21-31, }
Badanie jakości usług świadczonych przez restauracje metodą ankietową i metodą mystery shopping
Joanna Dziadkowiec
s. 33-44
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Joanna Dziadkowiec, Badanie jakości usług świadczonych przez restauracje metodą ankietową i metodą mystery shopping, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2011, 22, , s. 33-44
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{509272, author = "Joanna Dziadkowiec", title = "Badanie jakości usług świadczonych przez restauracje metodą ankietową i metodą mystery shopping", year = 2011, volume = 22, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 33-44, }
Konsumencka ocena jakości usług świadczonych przez Szybką Kolej Miejską w Trójmieście
Małgorzata Godlewska
Małgorzata Wojtan
s. 45-53
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Małgorzata Godlewska, Małgorzata Wojtan, Konsumencka ocena jakości usług świadczonych przez Szybką Kolej Miejską w Trójmieście, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2011, 22, , s. 45-53
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{509275, author = "Małgorzata Godlewska, Małgorzata Wojtan", title = "Konsumencka ocena jakości usług świadczonych przez Szybką Kolej Miejską w Trójmieście", year = 2011, volume = 22, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 45-53, }
Cel i zakres ochrony konsumenta na rynku usług transportowych w świetle prawa Unii Europejskiej
Jerzy Gospodarek
s. 55-68
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Jerzy Gospodarek, Cel i zakres ochrony konsumenta na rynku usług transportowych w świetle prawa Unii Europejskiej, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2011, 22, , s. 55-68
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{509277, author = "Jerzy Gospodarek", title = "Cel i zakres ochrony konsumenta na rynku usług transportowych w świetle prawa Unii Europejskiej", year = 2011, volume = 22, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 55-68, }
Internacjonalizacja usług a polityka Unii Europejskiej
Marcin Komor
s. 69-80
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Marcin Komor, Internacjonalizacja usług a polityka Unii Europejskiej, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2011, 22, , s. 69-80
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{509279, author = "Marcin Komor", title = "Internacjonalizacja usług a polityka Unii Europejskiej", year = 2011, volume = 22, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 69-80, }
Ocena porównawcza usług gastronomicznych na terenie Gdyni z wykorzystaniem metody Servqual
Renata Korzeniowska-Ginter
Joanna Replińska
s. 81-91
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Renata Korzeniowska-Ginter, Joanna Replińska, Ocena porównawcza usług gastronomicznych na terenie Gdyni z wykorzystaniem metody Servqual, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2011, 22, , s. 81-91
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{509281, author = "Renata Korzeniowska-Ginter, Joanna Replińska", title = "Ocena porównawcza usług gastronomicznych na terenie Gdyni z wykorzystaniem metody Servqual", year = 2011, volume = 22, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 81-91, }
Rynek usług sportowo-rekreacyjnych typu fitness w aglomeracji trójmiejskiej
Stanisław Kowalewski
Tomasz Studzieniecki
s. 93-104
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Stanisław Kowalewski, Tomasz Studzieniecki, Rynek usług sportowo-rekreacyjnych typu fitness w aglomeracji trójmiejskiej, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2011, 22, , s. 93-104
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{509283, author = "Stanisław Kowalewski, Tomasz Studzieniecki", title = "Rynek usług sportowo-rekreacyjnych typu fitness w aglomeracji trójmiejskiej", year = 2011, volume = 22, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 93-104, }
Ocena jakości technicznej biur podróży zlokalizowanych w Lublinie
Anna Mazurek-Kusiak
s. 105-114
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Anna Mazurek-Kusiak, Ocena jakości technicznej biur podróży zlokalizowanych w Lublinie, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2011, 22, , s. 105-114
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{509285, author = "Anna Mazurek-Kusiak", title = "Ocena jakości technicznej biur podróży zlokalizowanych w Lublinie", year = 2011, volume = 22, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 105-114, }
Organizacyjno-prawne uwarunkowania funkcjonowania i rozwoju usług uzdrowiskowych w Polsce
Jolanta Mirek
s. 115-125
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Jolanta Mirek, Organizacyjno-prawne uwarunkowania funkcjonowania i rozwoju usług uzdrowiskowych w Polsce, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2011, 22, , s. 115-125
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{509289, author = "Jolanta Mirek", title = "Organizacyjno-prawne uwarunkowania funkcjonowania i rozwoju usług uzdrowiskowych w Polsce", year = 2011, volume = 22, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 115-125, }
Elastyczne formy zatrudnienia w realizacji celów przedsiębiorstwa
Marcin Piątkowski
s. 127-134
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Marcin Piątkowski, Elastyczne formy zatrudnienia w realizacji celów przedsiębiorstwa, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2011, 22, , s. 127-134
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{509293, author = "Marcin Piątkowski", title = "Elastyczne formy zatrudnienia w realizacji celów przedsiębiorstwa", year = 2011, volume = 22, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 127-134, }
Strategia marketingu zróżnicowanego opartego na segmentacji rynku telewizyjnego (narrowcasting)
Wiktor Piątkowski
s. 135-143
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Wiktor Piątkowski, Strategia marketingu zróżnicowanego opartego na segmentacji rynku telewizyjnego (narrowcasting), Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2011, 22, , s. 135-143
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{509297, author = "Wiktor Piątkowski", title = "Strategia marketingu zróżnicowanego opartego na segmentacji rynku telewizyjnego (narrowcasting)", year = 2011, volume = 22, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 135-143, }
Karta zbliżeniowa i bezpieczeństwo jej użytkowania przez konsumenta
Marcin Pigłowski
s. 145-153
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Marcin Pigłowski, Karta zbliżeniowa i bezpieczeństwo jej użytkowania przez konsumenta, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2011, 22, , s. 145-153
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{509300, author = "Marcin Pigłowski", title = "Karta zbliżeniowa i bezpieczeństwo jej użytkowania przez konsumenta", year = 2011, volume = 22, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 145-153, }
Konkretyzowanie jakości jako wartości konsumenckiej w procesach wytwórczych i usługowych
Barbara Pytko
s. 155-165
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Barbara Pytko, Konkretyzowanie jakości jako wartości konsumenckiej w procesach wytwórczych i usługowych, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2011, 22, , s. 155-165
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{509302, author = "Barbara Pytko", title = "Konkretyzowanie jakości jako wartości konsumenckiej w procesach wytwórczych i usługowych", year = 2011, volume = 22, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 155-165, }
Podróże motywacyjne a rozwój hotelarstwa
Józef Sala
s. 167-175
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Józef Sala, Podróże motywacyjne a rozwój hotelarstwa, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2011, 22, , s. 167-175
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{509311, author = "Józef Sala", title = "Podróże motywacyjne a rozwój hotelarstwa", year = 2011, volume = 22, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 167-175, }
Zagrożenia w produkcji i obrocie żywnością w opinii pracowników barów bistro
Paweł Nowicki
Tadeusz Sikora
s. 177-187
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Tadeusz Sikora, Paweł Nowicki, Zagrożenia w produkcji i obrocie żywnością w opinii pracowników barów bistro, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2011, 22, , s. 177-187
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{509313, author = "Tadeusz Sikora, Paweł Nowicki", title = "Zagrożenia w produkcji i obrocie żywnością w opinii pracowników barów bistro", year = 2011, volume = 22, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 177-187, }
Jakość w rachunkowości
Violetta Skrodzka
s. 189-196
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Violetta Skrodzka, Jakość w rachunkowości, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2011, 22, , s. 189-196
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{509316, author = "Violetta Skrodzka", title = "Jakość w rachunkowości", year = 2011, volume = 22, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 189-196, }
Wykorzystanie modelu Kano do klasyfikacji wymagań stawianych usługom certyfikacyjnym
Agata Szkiel
s. 197-205
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Agata Szkiel, Wykorzystanie modelu Kano do klasyfikacji wymagań stawianych usługom certyfikacyjnym, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2011, 22, , s. 197-205
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{509317, author = "Agata Szkiel", title = "Wykorzystanie modelu Kano do klasyfikacji wymagań stawianych usługom certyfikacyjnym", year = 2011, volume = 22, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 197-205, }
Rozwój usług laboratoriów z elastycznym zakresem akredytacji
Joanna Wierzowiecka
s. 207-215
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Joanna Wierzowiecka, Rozwój usług laboratoriów z elastycznym zakresem akredytacji, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2011, 22, , s. 207-215
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{509321, author = "Joanna Wierzowiecka", title = "Rozwój usług laboratoriów z elastycznym zakresem akredytacji", year = 2011, volume = 22, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 207-215, }
Wybrane problemy segmentacji rynku usług żywieniowych
Romuald Zabrocki
s. 217-227
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Romuald Zabrocki, Wybrane problemy segmentacji rynku usług żywieniowych, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2011, 22, , s. 217-227
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{509324, author = "Romuald Zabrocki", title = "Wybrane problemy segmentacji rynku usług żywieniowych", year = 2011, volume = 22, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 217-227, }
Rola nowoczesnych technologii w komunikacji marketingowej
Agnieszka Budzewicz-Guźlecka
Anna Drab-Kurowska
s. 231-240
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Agnieszka Budzewicz-Guźlecka, Anna Drab-Kurowska, Rola nowoczesnych technologii w komunikacji marketingowej, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2011, 22, , s. 231-240
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{509328, author = "Agnieszka Budzewicz-Guźlecka, Anna Drab-Kurowska", title = "Rola nowoczesnych technologii w komunikacji marketingowej", year = 2011, volume = 22, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 231-240, }
Wyróżniki marketingowego lub rynkowego zorientowania w przedsiębiorstwach prowadzących działalność usługową na terenie Polski
Iwona Escher
s. 241-251
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Iwona Escher, Wyróżniki marketingowego lub rynkowego zorientowania w przedsiębiorstwach prowadzących działalność usługową na terenie Polski, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2011, 22, , s. 241-251
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{509330, author = "Iwona Escher", title = "Wyróżniki marketingowego lub rynkowego zorientowania w przedsiębiorstwach prowadzących działalność usługową na terenie Polski", year = 2011, volume = 22, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 241-251, }
Usługi internetowe w państwach regionu Morza Bałtyckiego: analiza rynku
Marek Grzybowski
s. 253-263
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Marek Grzybowski, Usługi internetowe w państwach regionu Morza Bałtyckiego: analiza rynku, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2011, 22, , s. 253-263
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{509331, author = "Marek Grzybowski", title = "Usługi internetowe w państwach regionu Morza Bałtyckiego: analiza rynku", year = 2011, volume = 22, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 253-263, }
Wpływ tendencji występujących po stronie popytu na fenotyp współczesnej turystyki
Magdalena Kachniewska
s. 265-275
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Magdalena Kachniewska, Wpływ tendencji występujących po stronie popytu na fenotyp współczesnej turystyki, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2011, 22, , s. 265-275
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{509332, author = "Magdalena Kachniewska", title = "Wpływ tendencji występujących po stronie popytu na fenotyp współczesnej turystyki", year = 2011, volume = 22, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 265-275, }
Determinanty wyboru usług edukacyjnych na przykładzie szczecińskich szkół policealnych Cosinus
Marika Klimkiewicz
Kamila Peszko
s. 277-285
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Marika Klimkiewicz, Kamila Peszko, Determinanty wyboru usług edukacyjnych na przykładzie szczecińskich szkół policealnych Cosinus, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2011, 22, , s. 277-285
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{509333, author = "Marika Klimkiewicz, Kamila Peszko", title = "Determinanty wyboru usług edukacyjnych na przykładzie szczecińskich szkół policealnych Cosinus", year = 2011, volume = 22, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 277-285, }
Zastosowanie badań marketingowych w przedsiębiorstwach usługowych funkcjonujących na terenie Polski
Joanna Petrykowska
s. 287-295
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Joanna Petrykowska, Zastosowanie badań marketingowych w przedsiębiorstwach usługowych funkcjonujących na terenie Polski, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2011, 22, , s. 287-295
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{509337, author = "Joanna Petrykowska", title = "Zastosowanie badań marketingowych w przedsiębiorstwach usługowych funkcjonujących na terenie Polski", year = 2011, volume = 22, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 287-295, }
Pozycjonowanie a siła marki na podstawie rankingu marek polskich
Grażyna Rosa
s. 297-305
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Grażyna Rosa, Pozycjonowanie a siła marki na podstawie rankingu marek polskich, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2011, 22, , s. 297-305
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{509339, author = "Grażyna Rosa", title = "Pozycjonowanie a siła marki na podstawie rankingu marek polskich", year = 2011, volume = 22, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 297-305, }
Kampanie reklamowe w komunikacji samorządu z otoczeniem
Agnieszka Smalec
s. 307-318
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Agnieszka Smalec, Kampanie reklamowe w komunikacji samorządu z otoczeniem, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2011, 22, , s. 307-318
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{509341, author = "Agnieszka Smalec", title = "Kampanie reklamowe w komunikacji samorządu z otoczeniem", year = 2011, volume = 22, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 307-318, }
Wybrane elementy komunikacji marketingowej w organizacji Euro 2012 na przykładzie Gdańska
Marzena Wanagos
s. 319-328
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Marzena Wanagos, Wybrane elementy komunikacji marketingowej w organizacji Euro 2012 na przykładzie Gdańska, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2011, 22, , s. 319-328
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{509343, author = "Marzena Wanagos", title = "Wybrane elementy komunikacji marketingowej w organizacji Euro 2012 na przykładzie Gdańska", year = 2011, volume = 22, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 319-328, }
Perspektywy wykorzystania żywności etnicznej w gastronomii
Ewa Babicz-Zielińska
Marzena Jeżewska-Zychowicz
s. 331-339
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Ewa Babicz-Zielińska, Marzena Jeżewska-Zychowicz, Perspektywy wykorzystania żywności etnicznej w gastronomii, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2011, 22, , s. 331-339
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{509348, author = "Ewa Babicz-Zielińska, Marzena Jeżewska-Zychowicz", title = "Perspektywy wykorzystania żywności etnicznej w gastronomii", year = 2011, volume = 22, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 331-339, }
Pozycja i świadomość konsumenta na rynku usług finansowych - diagnoza i prespektywy
Adam Berembruch
s. 341-353
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Adam Berembruch, Pozycja i świadomość konsumenta na rynku usług finansowych - diagnoza i prespektywy, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2011, 22, , s. 341-353
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{509353, author = "Adam Berembruch", title = "Pozycja i świadomość konsumenta na rynku usług finansowych - diagnoza i prespektywy", year = 2011, volume = 22, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 341-353, }
Refleksyjne, nawykowe i nieplanowane zachowania konsumentów na rynku usług
Anna Borawska
s. 355-364
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Anna Borawska, Refleksyjne, nawykowe i nieplanowane zachowania konsumentów na rynku usług, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2011, 22, , s. 355-364
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{509356, author = "Anna Borawska", title = "Refleksyjne, nawykowe i nieplanowane zachowania konsumentów na rynku usług", year = 2011, volume = 22, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 355-364, }
Ekospa a zarządzanie doświadczeniem klienta
Waldemar Cudny
Rafał Rouba
s. 365-376
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Waldemar Cudny, Rafał Rouba, Ekospa a zarządzanie doświadczeniem klienta, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2011, 22, , s. 365-376
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{509359, author = "Waldemar Cudny, Rafał Rouba", title = "Ekospa a zarządzanie doświadczeniem klienta", year = 2011, volume = 22, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 365-376, }
Single jako konsumenci usług rynkowych ze szczególnym uwzględnieniem usług turystycznych
Anna Dąbrowska
Mirosława Janoś-Kresło
s. 377-388
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Anna Dąbrowska, Mirosława Janoś-Kresło, Single jako konsumenci usług rynkowych ze szczególnym uwzględnieniem usług turystycznych, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2011, 22, , s. 377-388
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{509362, author = "Anna Dąbrowska, Mirosława Janoś-Kresło", title = "Single jako konsumenci usług rynkowych ze szczególnym uwzględnieniem usług turystycznych", year = 2011, volume = 22, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 377-388, }
Wybrane czynniki wpływające na zachowania e-konsumentów w Polsce
Leszek Gracz
s. 389-398
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Leszek Gracz, Wybrane czynniki wpływające na zachowania e-konsumentów w Polsce, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2011, 22, , s. 389-398
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{509365, author = "Leszek Gracz", title = "Wybrane czynniki wpływające na zachowania e-konsumentów w Polsce", year = 2011, volume = 22, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 389-398, }
Obsługa kelnerska i dodatkowa oferta a gotowość konsumentów do korzystania z usług gastronomicznych
Robert Gajda
Marzena Jeżewska-Zychowicz
s. 399-407
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Marzena Jeżewska-Zychowicz, Robert Gajda, Obsługa kelnerska i dodatkowa oferta a gotowość konsumentów do korzystania z usług gastronomicznych, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2011, 22, , s. 399-407
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{509367, author = "Marzena Jeżewska-Zychowicz, Robert Gajda", title = "Obsługa kelnerska i dodatkowa oferta a gotowość konsumentów do korzystania z usług gastronomicznych", year = 2011, volume = 22, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 399-407, }
Zmiany w zachowaniach klientów
Aneta Kisiel
s. 409-418
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Aneta Kisiel, Zmiany w zachowaniach klientów, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2011, 22, , s. 409-418
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{509375, author = "Aneta Kisiel", title = "Zmiany w zachowaniach klientów", year = 2011, volume = 22, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 409-418, }
Czynniki kształtujące postawy i zachowania konsumentów produktów mleczarskich w procesie świadczenia usług handlowych
Karol Krajewski
s. 419-428
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Karol Krajewski, Czynniki kształtujące postawy i zachowania konsumentów produktów mleczarskich w procesie świadczenia usług handlowych, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2011, 22, , s. 419-428
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{509379, author = "Karol Krajewski", title = "Czynniki kształtujące postawy i zachowania konsumentów produktów mleczarskich w procesie świadczenia usług handlowych", year = 2011, volume = 22, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 419-428, }
Rynkowe uwarunkowania rozwoju nowych form żywności w aspekcie ich właściwości oraz potrzeb i oczekiwań młodych konsumentów
Agata Majewska
Anna Platta
s. 429-438
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Agata Majewska, Anna Platta, Rynkowe uwarunkowania rozwoju nowych form żywności w aspekcie ich właściwości oraz potrzeb i oczekiwań młodych konsumentów, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2011, 22, , s. 429-438
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{509382, author = "Agata Majewska, Anna Platta", title = "Rynkowe uwarunkowania rozwoju nowych form żywności w aspekcie ich właściwości oraz potrzeb i oczekiwań młodych konsumentów", year = 2011, volume = 22, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 429-438, }
Usługobiorca na współczesnym rynku turystycznym
Barbara Marciszewska
s. 439-448
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Barbara Marciszewska, Usługobiorca na współczesnym rynku turystycznym, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2011, 22, , s. 439-448
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{509384, author = "Barbara Marciszewska", title = "Usługobiorca na współczesnym rynku turystycznym", year = 2011, volume = 22, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 439-448, }
Zachowanie konsumentów na rynku usług kosmetycznych - wybrane aspekty
Joanna Newerli-Guz
s. 449-455
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Joanna Newerli-Guz, Zachowanie konsumentów na rynku usług kosmetycznych - wybrane aspekty, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2011, 22, , s. 449-455
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{509388, author = "Joanna Newerli-Guz", title = "Zachowanie konsumentów na rynku usług kosmetycznych - wybrane aspekty", year = 2011, volume = 22, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 449-455, }
Stereotyp mężczyzny w usługach kosmetycznych
Agnieszka Rybowska
s. 457-465
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Agnieszka Rybowska, Stereotyp mężczyzny w usługach kosmetycznych, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2011, 22, , s. 457-465
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{509391, author = "Agnieszka Rybowska", title = "Stereotyp mężczyzny w usługach kosmetycznych", year = 2011, volume = 22, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 457-465, }
Od konsumenta do prosumenta: analiza zachowań użytkowników serwisów internetowych w Polsce
Nina Stępnicka
s. 467-476
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Nina Stępnicka, Od konsumenta do prosumenta: analiza zachowań użytkowników serwisów internetowych w Polsce, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2011, 22, , s. 467-476
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{509393, author = "Nina Stępnicka", title = "Od konsumenta do prosumenta: analiza zachowań użytkowników serwisów internetowych w Polsce", year = 2011, volume = 22, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 467-476, }
Konsumpcja produktów ekologicznych - snobizm czy świadomy wybór
Maria Śmiechowska
s. 477-488
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Maria Śmiechowska, Konsumpcja produktów ekologicznych - snobizm czy świadomy wybór, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2011, 22, , s. 477-488
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{509394, author = "Maria Śmiechowska", title = "Konsumpcja produktów ekologicznych - snobizm czy świadomy wybór", year = 2011, volume = 22, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 477-488, }
Badania postaw konsumentów na rynku usług turystycznych jako podstawa kształtowania strategii marketingowych przedsiębiorstw
Monika Świątkowska
s. 489-500
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Monika Świątkowska, Badania postaw konsumentów na rynku usług turystycznych jako podstawa kształtowania strategii marketingowych przedsiębiorstw, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2011, 22, , s. 489-500
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{509395, author = "Monika Świątkowska", title = "Badania postaw konsumentów na rynku usług turystycznych jako podstawa kształtowania strategii marketingowych przedsiębiorstw", year = 2011, volume = 22, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 489-500, }
Próba określenia sylwetki nabywcy produktów pszczelich
Aleksandra Wilczyńska
s. 501-509
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Aleksandra Wilczyńska, Próba określenia sylwetki nabywcy produktów pszczelich, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2011, 22, , s. 501-509
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{509396, author = "Aleksandra Wilczyńska", title = "Próba określenia sylwetki nabywcy produktów pszczelich", year = 2011, volume = 22, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 501-509, }
Kształtowanie zachowań konsumentów poprzez ofertę usługową centrów handlowych
Grażyna Złotkowska
s. 511-520
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Grażyna Złotkowska, Kształtowanie zachowań konsumentów poprzez ofertę usługową centrów handlowych, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2011, 22, , s. 511-520
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{509397, author = "Grażyna Złotkowska", title = "Kształtowanie zachowań konsumentów poprzez ofertę usługową centrów handlowych", year = 2011, volume = 22, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 511-520, }