Tytuł artykułu    Autorzy Strony Czynności
Wprowadzenie Waldemar Lib Wojciech Walat s. 7-9
Wyzwania edukacji wobec kolejnych fal przemian cywilizacyjnych Waldemar Furmanek s. 13-28
Poszukiwanie nowego modelu edukacji w oparciu o idee kognitywizmu i konstruktywizmu Wojciech Walat s. 29-39
Aksjologiczne uwarunkowania postaw twórczych dzieci komputerowych i niekomputerowych – analiza porównawcza Henryk Noga s. 40-46
Wpływ nowoczesnych mass mediów na osobowość człowieka Tomasz Prauzner s. 47-51
Potrzeba wykorzystania i aktualizowania wiedzy z zakresu technologii informacyjnej w opinii uczniów Krzysztof Pytel s. 52-57
Technologia informacyjna w edukacji Krzysztof Pytel s. 58-63
Przygotowanie informatyczne gimnazjalistów w regionie Zagłębia Dąbrowskiego – wnioski z badań Janusz Janczyk Antoni Sznirch s. 64-68
The influence of rating system over quality of academic training organization Elena Evgenievna Minina s. 69-71
Cross-Cultural Communication as a Basis of Building Intercultural Competence Olena Zelikovska s. 72-77
Skutki przemian edukacji informatycznej Maria Raczyńska s. 78-84
Informatyczne przygotowanie przyszłego nauczyciela matematyki Marek Wójtowicz s. 87-92
Readiness student and teachers to use of information technologies in training Oksana Vytrykhovska s. 93-98
Tendencies of higher professional education development in the information society: ukrainian context Irina Lytovchenko Olena Ogienko s. 99-104
Information technologies in training ukrainian medical professionals Inna Palamarenko s. 105-111
Teacher’s leadership – guarantee to success Nikolya Surotyuk s. 112-117
Analiza wybranych dzienników elektronicznych a wymogi pracowników szkół Wojciech Czerski s. 118-124
Wszechobecna informatyka – edukacja matematyczna w społeczeństwie wiedzy Joanna Kandzia s. 125-131
Podpora vytváření kompetencí k technické tvořivé činnosti v pregraduální přípravě učitelů 1. stupně ZŠ Martin Havelka Jiri Kropac Cestmir Serafin s. 132-138
Virtual Electronic Construction Kits in Technical Subjects Cestmir Serafin s. 141-146
Od tradycyjnego materiału dydaktycznego do e-kursu Aleksander Piecuch s. 147-156
Make it, then play on your computer and musical instrument Slavoljub Hilchenko s. 157-164
Úloha e-learningu ve vysokoškolské výuce Antonin Rojak s. 165-170
Using of informations technologies and global network in educational process in a high and secondary school Svitlana Olexijivna Kostenko Oxana Petrivna Kovalchuk s. 171-176
Narzędzia e-learningu wspomagające proces edukacji informatycznej w odniesieniu do progresu wiedzy informatycznej wśród słabszych studentów Robert Rajs s. 177-190
Poszerzona przestrzeń społeczna Internetu w działalności edukacyjnej gimnazjalistów Janusz Janczyk s. 191-196
Internet a kształcenie na odległość w opiniach użytkowników Janusz Janczyk Antoni Sznirch Aleksandra Wójtowicz s. 197-203
Wykorzystanie edukacyjnej przestrzeni wirtualnej na przykładzie dydaktycznych animacji komputerowych Rafał Wawer Monika Wawer s. 204-210
Harmonické napätia a prúdy v sériových RLC obvodoch Daniel Novak Jan Pavlovkin s. 213-219
The method of the fast Radon transform calculation based on the usage of scheme calculation symmetry properties Myhaylo Kobasyar Rostyslav Kosarevych Agnieszka Molga Bohdan Rusyn s. 220-226
Role nauczyciela i ucznia w zdalnej edukacji Przemysław Podulka s. 229-235
Platformy e-learningowe Łukasz Piecuch s. 236-241
Nauczanie projektowania trójwymiarowego przy użyciu programu Autodesk Inventor na kierunkach inżynierskich z wykorzystaniem instrukcji stanowiskowych Mateusz Kukuła s. 242-247
Znaczenie uczenia się procesu CAD, CAM w komputerowym projektowaniu na zajęciach dydaktycznych Michał Susfal s. 248-253
Autorzy s. 254-256