Tytuł Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych
ISSN 2353-8414
Wydawca Instytut Lotnictwa
Inne tytuły
Udostępnij
Liczba artykułów w woluminie: 5
Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych
2014, Numer 2(12)

Tytuł artykułu    Autorzy Strony Czynności
Sposoby komunikowania się instytucji naukowej z otoczeniem Joanna Pruchnicka s. 3-22
    Zacytuj
  • Udostępnij
Skuteczność osiągania efektów kształcenia w ocenie studentów wybranego kierunku studiów Anna Goliszek s. 3-19
    Zacytuj
  • Udostępnij
Kontekst kulturowy w komunikacji marketingowej na rynkach międzynarodowych Dominika Hirsch s. 3-20
    Zacytuj
  • Udostępnij
Inbound marketing jako integralny element strategii marketingowej współczesnego przedsiębiorstwa Witold Świeczak s. 3-24
    Zacytuj
  • Udostępnij
Finansowanie społecznościowe a nowe trendy w zachowaniach konsumenckich Joanna Pieniążek s. 3-24
    Zacytuj
  • Udostępnij