Tytuł Przedsiębiorczość i Zarządzanie
ISSN 1733-2486
Wydawca Społeczna Akademia Nauk
Inne tytuły
Udostępnij
Liczba artykułów w woluminie: 33
Przedsiębiorczość i Zarządzanie
2014, Tom 15, Numer 7 (1)

Dostępne tomy

Tytuł artykułu    Autorzy Strony Czynności
Wstęp Marcela Rebeca Contreras Loera Andrzej Marjański s. 5-7
    Zacytuj
  • Udostępnij
Metodyka badań firm rodzinnych Andrzej Marjański Łukasz Sułkowski s. 11-21
    Zacytuj
  • Udostępnij
Strategie sukcesyjne polskich przedsiębiorstw rodzinnych : analiza wstępnych wyników badań Jacek Pluta Krzysztof Safin s. 23-36
    Zacytuj
  • Udostępnij
Ile rodziny w firmie rodzinnej? : wyniki badań w Wielkopolsce Ewa Więcek-Janka s. 37-53
    Zacytuj
  • Udostępnij
Sukcesja w polskich przedsiębiorstwach rodzinnych Agnieszka Pawlak s. 55-67
    Zacytuj
  • Udostępnij
Biznes przy rodzinnym stole Magdalena Masny-Dawidowicz s. 69-78
    Zacytuj
  • Udostępnij
La sucesión generacional en la empresa hotelera familiar, en un destino turístico de México Ana Virginia Maldonado Alcudia Minerva Candelaria Maldonado Alcudia César Miguel Maldonado Alcudia Aida Alvarado Borrego s. 79-88
    Zacytuj
  • Udostępnij
Ciągłość przywództwa jako wyzwanie w procesie sukcesyjnym firm rodzinnych Adrianna Lewandowska s. 89-101
    Zacytuj
  • Udostępnij
Zarządzanie kryzysowe wobec ryzyka pierwszej sukcesji w polskich firmach rodzinnych Marek Andrzejewski s. 103-114
    Zacytuj
  • Udostępnij
Wybrane postulaty dotyczące zmian w przepisach prawa w zakresie ułatwienia sukcesji w firmach rodzinnych Łukasz Martyniec Paweł Rataj s. 115-127
    Zacytuj
  • Udostępnij
CARGIL – czego możemy się nauczyć od największej na świecie firmy rodzinnej? Zbigniew Bochniarz Jacek Lipiec s. 131-142
    Zacytuj
  • Udostępnij
The Size and the Strategic International Orienta - tion: The Use of EPRG Model among Polish Family and Non-Family Firms Krzysztof Wach Liwiusz Wojciechowski s. 143-156
    Zacytuj
  • Udostępnij
Spotkania rodziny jako mechanizm family governance w polskich firmach rodzinnych : wstępne obserwacje Izabela Koładkiewicz s. 157-169
    Zacytuj
  • Udostępnij
Cooperative in the rural community and the role of the family in his administration Marcela Rebeca Contreras Loera s. 171-186
    Zacytuj
  • Udostępnij
Grupy przedsiębiorstw rodzinnych – perspektywy badań empirycznych Andrzej Marjański s. 187-200
    Zacytuj
  • Udostępnij
Mocne i słabe strony firm rodzinnych – szanse na rozwój czy stagnacja? : na przykładzie regionu świdnickiego i wałbrzyskiego Stanisław Czaja s. 201-214
    Zacytuj
  • Udostępnij
Opracowanie strategii firm rodzinnych z wykorzystaniem logistyki Ewa Kempa s. 215-225
    Zacytuj
  • Udostępnij
Specyfika realizacji koncepcji społecznej odpowiedzialności biznesu w przedsiębiorstwach rodzinnych Ewa Mazur-Wierzbicka s. 227-240
    Zacytuj
  • Udostępnij
Internacjonalizacja polskich przedsiębiorstw rodzinnych z perspektywy przedsiębiorczości międzynarodowej Nelly Daszkiewicz s. 243-252
    Zacytuj
  • Udostępnij
Firmy rodzinne w perspektywie instytucjonalnych mechanizmów rozwoju państw nisko rozwiniętych: zarys problematyki Aleksander Surdej s. 253-268
    Zacytuj
  • Udostępnij
Funkcjonowanie firm rodzinnych w niestabilnym otoczeniu Krystyna Leszczewska s. 269-282
    Zacytuj
  • Udostępnij
Las Pyme’s manufactureras Sinaloenses y su proceso de internacionalización Laura Elena Benítez Campaña s. 283-295
    Zacytuj
  • Udostępnij
Aktywność rynkowa produkcyjnych przedsiębiorstw rodzinnych w Polsce – na podstawie badań empirycznych Elżbieta Roszko-Wójtowicz s. 297-312
    Zacytuj
  • Udostępnij
Finansowe wsparcie firm rodzinnych przez instytucje otoczenia biznesu regionu łódzkie go Agnieszka Czajkowska s. 313-324
    Zacytuj
  • Udostępnij
Plan de desarrollo empresarial y familiar : el caso de tres pequeñas empresas Mexicanas Sylvia Pomar Fernández Araceli Rendón Trejo s. 325-339
    Zacytuj
  • Udostępnij
The importance of MSMEs for the development of women entrepreneurship: a story from Indonesia Tulus T.H. Tambunan s. 343-363
    Zacytuj
  • Udostępnij
Miejsce firm rodzinnych w sektorze MSP województwa lubelskiego Karolina Gałązka Małgorzata Sosińska-Wit s. 365-377
    Zacytuj
  • Udostępnij
Poziom i cele działalności innowacyjnej mikroprzedsiębiorstw Kamil Decyk Małgorzata Juchniewicz s. 379-391
    Zacytuj
  • Udostępnij
Adoption and use of ICT as a factor of development of small and medium-sized enterprises in Poland Małgorzata Okręglicka s. 393-405
    Zacytuj
  • Udostępnij
Rola przemysłów kreatywnych w rozwoju działalności innowacyjnej małych i średnich przedsiębiorstw – doświadczenia brytyjskie Renata Lisowska s. 407-419
    Zacytuj
  • Udostępnij
Planning and formulation of marketing strategy for small and medium-sized enterprises Justyna Marjańska Katarzyna Staniszewska s. 421-431
    Zacytuj
  • Udostępnij
Planning and formulation of marketing strategy for small and medium-sized enterprises Justyna Marjańska Katarzyna Staniszewska s. 421-431
    Zacytuj
  • Udostępnij
Dojrzałość innowacyjna pracodawców i pracowników w sektorze małych i średnich przedsiębiorstw Aleksandra Dewicka s. 433-444
    Zacytuj
  • Udostępnij