Tytuł Przedsiębiorczość i Zarządzanie
ISSN 1733-2486
Wydawca Społeczna Akademia Nauk
Inne tytuły
Udostępnij
Liczba artykułów w woluminie: 16
Przedsiębiorczość i Zarządzanie
2014, Tom 15, Numer 4 (1)

Dostępne tomy

Tytuł artykułu    Autorzy Strony Czynności
Wstęp Maciej Dębski Anna Jupowicz-Ginalska s. 5-7
    Zacytuj
  • Udostępnij
Redefining Public Relations And Its Functions For The Social Media Times: A Coorientational Perspective Peter Przytuła s. 11-29
    Zacytuj
  • Udostępnij
Rola nowych mediów w procesie komunikacji firmy z otoczeniem Ewa Łyszkowska s. 31-41
    Zacytuj
  • Udostępnij
Etyka w public relations bankowym Wiesław Macierzyński Michał Macierzyński s. 43-55
    Zacytuj
  • Udostępnij
Public Relations i społeczna działalność organizacji. Wybrane aspekty zagadnienia w polskich klubach piłki siatkowej Aleksandra M. Jackiewicz s. 57-74
    Zacytuj
  • Udostępnij
Odbudowa reputacji przedsiębiorstwa gastronomicznego jako jeden z etapów likwidacji skutków kryzysu gospodarczego Agnieszka Maciąg s. 75-81
    Zacytuj
  • Udostępnij
Public relations we współczesnym przedsiębiorstwie hotelarskim Ewa Świstak Monika Świątkowska s. 83-94
    Zacytuj
  • Udostępnij
Image as the organization’s communicated meaning through public relations activities Alicja Waszkiewicz-Raviv s. 97-108
    Zacytuj
  • Udostępnij
Wizerunek małych firm w Polsce : badanie sondażowe Anna Bąkiewicz s. 109-125
    Zacytuj
  • Udostępnij
Kreowanie wizerunku mieszanych sztuk walki w mediach Agnieszka Goll s. 127-142
    Zacytuj
  • Udostępnij
Lokowanie produktu jako narzędzie promocji regionów turystycznych Maciej Dębski s. 143-153
    Zacytuj
  • Udostępnij
Product placement jako narzędzie promocji we współczesnej polskiej kinematografii ALicja Mroczkowska s. 155-168
    Zacytuj
  • Udostępnij
Wpływ brandu medialnego na poziom kosztu instytucjonalnego – na przykładzie marek Grupy TVN Anna Jupowicz-Ginalska s. 169-186
    Zacytuj
  • Udostępnij
Konwergencja muzyki i reklamy : istota i znaczenie muzyki w telewizyjnym spocie reklamowym Anna Ćwiklińska s. 187-197
    Zacytuj
  • Udostępnij
Przedsiębiorczy student w nowej perspektywie Marek Laszuk Rafał Rogala s. 199-213
    Zacytuj
  • Udostępnij
Wpływ koncepcji CSR na budowanie wizerunku w biznesowym modelu jednostek medycznych w Polsce Robert Seliga Andrzej Woźniak s. 215-229
    Zacytuj
  • Udostępnij