Tytuł Przedsiębiorczość i Zarządzanie
ISSN 1733-2486
Wydawca Społeczna Akademia Nauk
Inne tytuły
Udostępnij
Liczba artykułów w woluminie: 20
Przedsiębiorczość i Zarządzanie
2012, Tom 13, Numer 10

Dostępne tomy

Tytuł artykułu    Autorzy Strony Czynności
Wstęp Edward Wiśniewski s. 5-9
    Zacytuj
  • Udostępnij
Sport jako element strategii promocji miasta Stefan Bosiacki Joanna Śniadek s. 13-23
    Zacytuj
  • Udostępnij
Usługi sportowo-rekreacyjne jako czynnik podnoszenia konkurencyjności obszaru recepcji turystycznej – przykład uzdrowiska Świeradów-Zdrój Daria Elżbieta Jaremen Andrzej Rapacz s. 25-42
    Zacytuj
  • Udostępnij
Sponsoring sportowy jako skuteczny instrument komunikacji w zarządzaniu wizerunkiem Katarzyna Kolasińska-Morawska Paweł Morawski s. 43-62
    Zacytuj
  • Udostępnij
Uwarunkowania klimatyczne a zrównoważony rozwój społeczności lokalnych – w poszukiwaniu wskaźników zrównoważonego rozwoju gmin uzdrowiskowych Bogusław Stankiewicz s. 63-72
    Zacytuj
  • Udostępnij
Marketing of sport is not only about sportsground equipment and facilities, but mailny about people Martin Svoboda s. 73-77
    Zacytuj
  • Udostępnij
Mistrzostwa Europy w piłce nożnej mężczyzn UEFA-EURO 2012 jako wyzwanie dla operatorów stadionów, magistratów miast gospodarzy i rządów Polski i Ukrainy Janusz Klisiński s. 81-104
    Zacytuj
  • Udostępnij
Zarys metodyki budowy programu komunikacyjnego na EURO 2012 na tle czynników rozwoju i przewagi konkurencyjnej miasta Jerzy Kuczyński s. 105-114
    Zacytuj
  • Udostępnij
Ocena stanu zaawansowania polskiej infrastruktury wspomagającej EURO 2012 Agnieszka Łyczko s. 115-125
    Zacytuj
  • Udostępnij
Stadion im. Sebastiana Karpiniuka jako produkt marketingowy Kołobrzegu Edward Wiśniewski s. 127-138
    Zacytuj
  • Udostępnij
Logistyka – czynnik organizacji zawodów sportowych Joanna Dyczkowska s. 141-156
    Zacytuj
  • Udostępnij
Kołobrzeg miejscem organizacji ważnych imprez i obozów sportowych poza sezonem letnim Tomasz Stępień Edward Wiśniewski Ryszard Woźniak s. 157-166
    Zacytuj
  • Udostępnij
Aktywność turystyczna osób niepełnosprawnych – wyniki badań Marlena Prochorowicz s. 169-187
    Zacytuj
  • Udostępnij
Przystosowanie infrastruktury turystycznej do potrzeb osób niepełnosprawnych Ilona Ślężyńska Marzena Ślężyńska s. 189-197
    Zacytuj
  • Udostępnij
Przystosowanie infrastruktury turystycznej do potrzeb osób niepełnosprawnych Ilona Ślężyńska Marzena Ślężyńska s. 189-197
    Zacytuj
  • Udostępnij
Media, wizerunek, popularność – kariera sportowa w XXI w. : analiza przypadku Barbara Sommerfeld s. 201-215
    Zacytuj
  • Udostępnij
„Pudzian” jako znacząca marka w marketingu sportowym w Polsce i na świecie Mariusz Pudzianowski s. 217-227
    Zacytuj
  • Udostępnij
Ekonomiczne, społeczne i etyczne skutki kariery Michaela Jordana Włodzimierz Deluga s. 229-242
    Zacytuj
  • Udostępnij
Komunikat 1 Edward Wiśniewski s. 245
    Zacytuj
  • Udostępnij
Komunikat 2 Euro 2012 w Kołobrzegu Edward Wiśniewski s. 247-248
    Zacytuj
  • Udostępnij