Tytuł Przedsiębiorczość i Zarządzanie
ISSN 1733-2486
Wydawca Społeczna Akademia Nauk
Inne tytuły
Udostępnij
Liczba artykułów w woluminie: 18
Przedsiębiorczość i Zarządzanie
2010, Tom 11, Numer 6

Dostępne tomy

Tytuł artykułu    Autorzy Strony Czynności
Wstęp Katarzyna Kolasińska‐Morawska s. 5-8
    Zacytuj
  • Udostępnij
Znaczenie strategii logistycznych w budowaniu przedsiębiorstwa konkurencyjnego Wojciech Nyszk s. 11-18
    Zacytuj
  • Udostępnij
Wpływ rozwoju usług dodatkowych świadczonych przez operatorów logistycznych na wzrost konkurencyjności tych przedsiębiorstw Marta Brzozowska s. 19-24
    Zacytuj
  • Udostępnij
Centralizacja w zarządzaniu logistycznym Mieczysław Pawlisiak s. 25-38
    Zacytuj
  • Udostępnij
Złożoność procesu zakupów na rynku B2B Maciej Urbaniak s. 41-62
    Zacytuj
  • Udostępnij
Validation of a Methodology for the Implementation of Lean Manufacturing System in Selected Mexican Industrial Plants Mariusz Bednarek Luis Fernando Nińo Luna s. 63-96
    Zacytuj
  • Udostępnij
Podejście do badania procesów zasileniowych Stanisław Dworecki s. 97-112
    Zacytuj
  • Udostępnij
Rola i znaczenie operacjonalizacji opakowań w procesach przemieszczania dóbr Katarzyna Kolasińska‐Morawska s. 113-124
    Zacytuj
  • Udostępnij
Jakość w zarządzaniu przedsiębiorstwem na rynku usług logistycznych Jacek Kurowski s. 127-145
    Zacytuj
  • Udostępnij
Zarządzanie jakością w systemach logistycznych Jerzy Szkoda s. 147-152
    Zacytuj
  • Udostępnij
Logistyczna obsługa klienta jako proces budowania potencjału konkurencyjnego Stanisłąw Smyk s. 155-169
    Zacytuj
  • Udostępnij
Systemy informatyczne w procesie obsługi klienta na przykładzie przedsiębiorstwa świadczącego usługi logistyczno-serwisowe Paweł Morawski s. 171-189
    Zacytuj
  • Udostępnij
Obecność centrów logistycznych w Polsce – zakres wykorzystania atutu centralnego położenia kraju łączącego wschód z zachodem oraz północ z południem Europy Katarzyna Kolasińska‐Morawska s. 193-207
    Zacytuj
  • Udostępnij
Funkcjowanie międzynarodowego centrum logistycznego „Euroterminal” w Sławkowie Sławomir Bartosiewicz s. 209-225
    Zacytuj
  • Udostępnij
Nowe kierunki rozwoju dystrybucji na polskim rynku IT Joanna Krygier s. 227-241
    Zacytuj
  • Udostępnij
Regulacje prawne w zakresie opłaty produktowej Zdzisław Malinowski s. 243-252
    Zacytuj
  • Udostępnij
Zastosowania kodów 2D (fotokodów) w Mobile Commerce Paweł Morawski s. 253-263
    Zacytuj
  • Udostępnij
Aspekty aktywności zawodowej absolwentów kierunku logistyka w XXI wieku Cezary Gradowicz s. 265-287
    Zacytuj
  • Udostępnij