Czasopisma
humanistyczne
O projekcie
Lista
czasopism
Lista
autorów
Lista
wydawnictw
Wyszukiwanie
zaawansowane
Tytuł
Studia z Teorii Wychowania
ISSN
2083-0998, e-ISSN 2719-4078
Wydawca
Wydawnictwo Naukowe Chrześcijańskiej Akademii Teologicznej
Inne tytuły
Udostępnij
Liczba artykułów w woluminie: 12
Studia z Teorii Wychowania
2016, Tom 7, Numer 4 (17)
Dostępne tomy
2011, Tom 2, Numer 1 (2)
2011, Tom 2, Numer 2(3)
2012, Tom 3, Numer 1 (4)
2012, Tom 3, Numer 2 (5)
2013, Tom 4, Numer 1 (6)
2013, Tom 4, Numer 2 (7)
2014, Tom 5, Numer 1 (8)
2015, Tom 6, Numer 1 (10)
2015, Tom 6, Numer 2 (11)
2015, Tom 6, Numer 3 (12)
2015, Tom 6, Numer 4 (13)
2016, Tom 7, Numer 1 (14)
2016, Tom 7, Numer 2 (15)
2016, Tom 7, Numer 3 (16)
2016, Tom 7, Numer 4 (17)
2017, Tom 8, Numer 1 (18)
2017, Tom 8, Numer 2 (19)
2017, Tom 8, Numer 3 (20)
Tytuł artykułu
Autorzy
Strony
Czynności
Co znaczy nauczyciel we współczesnym świecie?
Bogusław Śliwerski
s. 9-12
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Bogusław Śliwerski, Co znaczy nauczyciel we współczesnym świecie?, Studia z Teorii Wychowania, 2016, 7, 4 (17), s. 9-12
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{589053, author = "Bogusław Śliwerski", title = "Co znaczy nauczyciel we współczesnym świecie?", year = 2016, volume = 7, number = 4 (17), journal = Studia z Teorii Wychowania, pages = s. 9-12, }
Pasja pracy nauczycieli osiągających sukcesy zawodowe a potrzeba rozwijania ich kompetencji emocjonalnych
Joanna Madalińska-Michalak
s. 13-35
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Joanna Madalińska-Michalak, Pasja pracy nauczycieli osiągających sukcesy zawodowe a potrzeba rozwijania ich kompetencji emocjonalnych , Studia z Teorii Wychowania, 2016, 7, 4 (17), s. 13-35
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{589054, author = "Joanna Madalińska-Michalak", title = "Pasja pracy nauczycieli osiągających sukcesy zawodowe a potrzeba rozwijania ich kompetencji emocjonalnych ", year = 2016, volume = 7, number = 4 (17), journal = Studia z Teorii Wychowania, pages = s. 13-35, }
Modele kształcenia nauczycieli a zadania edukacji
Jolanta Szempruch
s. 37-51
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Jolanta Szempruch, Modele kształcenia nauczycieli a zadania edukacji , Studia z Teorii Wychowania, 2016, 7, 4 (17), s. 37-51
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{589055, author = "Jolanta Szempruch", title = "Modele kształcenia nauczycieli a zadania edukacji ", year = 2016, volume = 7, number = 4 (17), journal = Studia z Teorii Wychowania, pages = s. 37-51, }
Innowacje w kształceniu nauczycieli w perspektywie porównawczej
Renata Nowakowska-Siuta
s. 53-63
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Renata Nowakowska-Siuta, Innowacje w kształceniu nauczycieli w perspektywie porównawczej , Studia z Teorii Wychowania, 2016, 7, 4 (17), s. 53-63
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{589056, author = "Renata Nowakowska-Siuta", title = "Innowacje w kształceniu nauczycieli w perspektywie porównawczej ", year = 2016, volume = 7, number = 4 (17), journal = Studia z Teorii Wychowania, pages = s. 53-63, }
Religiöse und Religionspädagogische Kompetenz
Wilhelm Schwendemann
s. 65-77
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Wilhelm Schwendemann, Religiöse und Religionspädagogische Kompetenz , Studia z Teorii Wychowania, 2016, 7, 4 (17), s. 65-77
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{589057, author = "Wilhelm Schwendemann", title = "Religiöse und Religionspädagogische Kompetenz ", year = 2016, volume = 7, number = 4 (17), journal = Studia z Teorii Wychowania, pages = s. 65-77, }
Kompetencja religijna i religijno-pedagogiczna
Wilhelm Schwendemann
s. 79-91
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Wilhelm Schwendemann, Kompetencja religijna i religijno-pedagogiczna , Studia z Teorii Wychowania, 2016, 7, 4 (17), s. 79-91
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{589058, author = "Wilhelm Schwendemann", title = "Kompetencja religijna i religijno-pedagogiczna ", year = 2016, volume = 7, number = 4 (17), journal = Studia z Teorii Wychowania, pages = s. 79-91, }
Prestiż zawodu nauczyciela w percepcji różnych aktów życia szkoły
Dominika Walczak
s. 93-115
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Dominika Walczak, Prestiż zawodu nauczyciela w percepcji różnych aktów życia szkoły , Studia z Teorii Wychowania, 2016, 7, 4 (17), s. 93-115
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{589059, author = "Dominika Walczak", title = "Prestiż zawodu nauczyciela w percepcji różnych aktów życia szkoły ", year = 2016, volume = 7, number = 4 (17), journal = Studia z Teorii Wychowania, pages = s. 93-115, }
Innowacyjne kształcenie nauczycieli na przykładzie modelu singapurskiego
Stefan T. Kwiatkowski
s. 117-155
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Stefan T. Kwiatkowski, Innowacyjne kształcenie nauczycieli na przykładzie modelu singapurskiego , Studia z Teorii Wychowania, 2016, 7, 4 (17), s. 117-155
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{589060, author = "Stefan T. Kwiatkowski", title = "Innowacyjne kształcenie nauczycieli na przykładzie modelu singapurskiego ", year = 2016, volume = 7, number = 4 (17), journal = Studia z Teorii Wychowania, pages = s. 117-155, }
Odczarować szkołę
Janusz Tomiło
s. 157-171
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Janusz Tomiło, Odczarować szkołę, Studia z Teorii Wychowania, 2016, 7, 4 (17), s. 157-171
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{589061, author = "Janusz Tomiło", title = "Odczarować szkołę", year = 2016, volume = 7, number = 4 (17), journal = Studia z Teorii Wychowania, pages = s. 157-171, }
Pedagog specjalny - człowiek o wyjątkowych predyspozycjach osobowościowych, profesjonalista posiadający rozległą, interdyscyplinarną wiedzę i umiejętności
Małgorzata Kupisiewicz
s. 173-186
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Małgorzata Kupisiewicz, Pedagog specjalny - człowiek o wyjątkowych predyspozycjach osobowościowych, profesjonalista posiadający rozległą, interdyscyplinarną wiedzę i umiejętności , Studia z Teorii Wychowania, 2016, 7, 4 (17), s. 173-186
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{589062, author = "Małgorzata Kupisiewicz", title = "Pedagog specjalny - człowiek o wyjątkowych predyspozycjach osobowościowych, profesjonalista posiadający rozległą, interdyscyplinarną wiedzę i umiejętności ", year = 2016, volume = 7, number = 4 (17), journal = Studia z Teorii Wychowania, pages = s. 173-186, }
Evaluating the characteristics of partner interaction based on his facial emotional expression and depending on the social value orientation of the observer
Joanna Lewczuk
s. 187-215
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Joanna Lewczuk, Evaluating the characteristics of partner interaction based on his facial emotional expression and depending on the social value orientation of the observer , Studia z Teorii Wychowania, 2016, 7, 4 (17), s. 187-215
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{589063, author = "Joanna Lewczuk", title = "Evaluating the characteristics of partner interaction based on his facial emotional expression and depending on the social value orientation of the observer ", year = 2016, volume = 7, number = 4 (17), journal = Studia z Teorii Wychowania, pages = s. 187-215, }
Sprawozdanie z konferencji pt. "Nauczyciel jako przewodnik po współczesnym świecie. Innowacje w procesie kształcenia i doskonalenia zawodowego nauczycieli"
Stefan T. Kwiatkowski
s. 217-222
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Stefan T. Kwiatkowski, Sprawozdanie z konferencji pt. "Nauczyciel jako przewodnik po współczesnym świecie. Innowacje w procesie kształcenia i doskonalenia zawodowego nauczycieli", Studia z Teorii Wychowania, 2016, 7, 4 (17), s. 217-222
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{589064, author = "Stefan T. Kwiatkowski", title = "Sprawozdanie z konferencji pt. "Nauczyciel jako przewodnik po współczesnym świecie. Innowacje w procesie kształcenia i doskonalenia zawodowego nauczycieli"", year = 2016, volume = 7, number = 4 (17), journal = Studia z Teorii Wychowania, pages = s. 217-222, }