Tytuł artykułu    Autorzy Strony Czynności
Konsument 3.0 : determinanty - działania - implikacje [od redaktora naukowego] Monika Skorek Agnieszka Wilczak s. 5-11
Trendy konsumpcjonizmu 3.0 i ich wpływ na kształtowanie wirtualnej wspólnoty wokół marek - przypadek marki Nutella Michał Ambroziak Monika Skorek s. 13-29
Wydatki i trendy w konsumpcji w gospodarstwach domowych wysokodochodowych Marlena Piekut s. 30-44
Doświadczenia we wspólnotach wokół marki w szkolnictwie wyższym Katarzyna Dziewanowska s. 45-60
KOnsument 3.0 - specyfika i implikacje dla marketingu w świetle opinii menedżerów Agnieszka Wilczak s. 61-73
Wpływ postrzegania prywatności w sieci na kształtowanie modelu konsumenta 3.0 Oskar Szumski s. 74-86
Rola konsumenta w procesie kreowania wartości opartej na zasadzie 5R Agnieszka Wilczak s. 87-99
Charakterystyka europejskich konsumentów żywności ekologicznej - motywy, działania i implikacje Ewelina Hallmann Renata Kazimierczak Dominika Średnicka-Tober s. 100-108
Teorie i typologia konfliktu celów na przykładzie konsumpcji żywności Michał Gazdecki Elżbieta Goryńska-Goldmann Anna Wielicka-Regulska s. 109-124
Marketing tradycyjny, relacji i doświadczeń marek usługowych i produktowych - komunikacja z konsumentem na portalu Facebook Hanna Górska-Warsewicz Dagmara Stangierska s. 125-137
Nowa regulacja upadłości konsumenckiej jako instrument ochrony praw ekonomicznych konsumenta Przemysław Czernicki s. 138-155