Tytuł artykułu    Autorzy Strony Czynności
Handel detaliczny w Polsce [od redaktora naukowego] Mariusz Trojanowski s. 5-17
Internacjonalizacja handlu detalicznego produktów spożywczych w Polsce Grzegorz Karasiewicz Mariusz Trojanowski s. 19-41
Badania marketingowe w zarządzaniu przedsiębiorstwem handlowym Bogdan Gregor Magdalena Kalińska-Kula s. 42-56
Innowacje marketingowe w handlu detalicznym Sylwia Wiśniewska Grażyna Śmigielska s. 57-70
Ewolucja formatów handlu detalicznego Barbara Borusiak s. 71-88
Formaty stacjonarnego handlu detalicznego FMCG w Polsce - stan i kierunki rozwoju Urszula Kłosiewicz-Górecka s. 89-105
Znaczenie sieci dyskontowych w decyzjach zakupowych polskich konsumentów Jerzy Gębski Małgorzata Kosicka-Gębska Katarzyna Kwiecińska s. 106-118
Postawy konsumentów wobec marek producentów i marek własnych detalistów na rynku czekolady w Polsce Teresa Taranko s. 119-137
Analiza strategii asortymentowych marek handlowych produktów mleczarskich w sieci dyskontów Biedronka i Lidl Maksymilian Czeczotko Hanna Górecka-Warsewicz s. 138-151
Employer branding jako determinanta rozwoju sieci handlu detalicznego w Polsce Katarzyna Bilińska-Reformat Anna Dewalska-Opitek s. 152-165
Handel elektroniczny artykułami żywnościowymi z perspektywy klienta Mariola Grzybowska-Brzezińska Adam Rudzewicz s. 166-175
Motywy i ograniczenia e-zakupów odzieży i obuwia w Polsce Genowefa Sobczyk Sara Supryn s. 176-191
Rozwój płatności internetowych w polskim detalicznym handlu elektronicznym Grzegorz Szymański s. 192-211
Terytorialne zróżnicowanie rozwoju handlu targowiskowego w Polsce - analiza statystyczna Krzysztof P. Wojdacki s. 212-231
"Global Financial Turbulence in the Euro Area : Polish Perspective", A. Z. Nowak, Frankfurt 2015 : [recenzja] Kenneth S. Friedman A. Z. Nowak (aut. dzieła rec.) s. 232-240