Tytuł artykułu    Autorzy Strony Czynności
Czy kultura sprzedaje turystykę? : znacznie walorów kulturowych w promocji sprzedaży usług turystycznych w mieście na przykładzie akcji „Poznań za pół ceny!” Piotr Szmatuła Piotr Zmyślony s. 5-43
Zagospodarowanie turystyczne dziedzictwa archeologicznego w Poznaniu – stan obecny i możliwości rozwoju Dominika Barcz Jacek Cieślewicz s. 44-58
Możliwości uprawiania turystyki kulturowej na rowerze na przykładzie Szklarskiej Poręby Izabela Ścibiorska-Kowalczyk s. 60-88
"Kultura i turystyka. Wspólne korzenie", Bogdan Włodarczyk, Beata Krakowiak, Łódź 2012 : [recenzja] Przemysław Buryan Beata Krakowiak (aut. dzieła rec.) Bogdan Włodarczyk (aut. dzieła rec.) s. 89-93
Raport z analizy potencjału turystyczno-kulturowego powiatu leskiego Łukasz Bajda s. 94-105
Rola instytucji oświatowych w kreowaniu potrzeby odkrywania świata Karolina Buczkowska Dariusz Dąbrowski Karolina Fidyk Armin Mikos von Rohrscheidt s. 106-111