Czasopisma
humanistyczne
O projekcie
Lista
czasopism
Lista
autorów
Lista
wydawnictw
Wyszukiwanie
zaawansowane
Tytuł
Kultura - Media - Teologia
ISSN
2081-8971
Wydawca
Wydział Teologiczny UKSW w Warszawie
Inne tytuły
Udostępnij
Liczba artykułów w woluminie: 5
Kultura - Media - Teologia
2013, Tom 13
Dostępne tomy
2010, Tom 1
2010, Tom 2
2010, Tom 3
2011, Tom 4
2011, Tom 5
2011, Tom 6
2011, Tom 7
2012, Tom 8
2012, Tom 9
2012, Tom 10
2012, Tom 11
2013, Tom 13
2013, Tom 14
2013, Tom 15
Tytuł artykułu
Autorzy
Strony
Czynności
Kreowanie informacji: o pseudo-wydarzeniach w polityce = The creation of information: pseudo-events in politics
Marta Węgrzyn
s. 8-18
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Marta Węgrzyn, Kreowanie informacji: o pseudo-wydarzeniach w polityce = The creation of information: pseudo-events in politics, Kultura - Media - Teologia, 2013, 13, , s. 8-18
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{349669, author = "Marta Węgrzyn", title = "Kreowanie informacji: o pseudo-wydarzeniach w polityce = The creation of information: pseudo-events in politics", year = 2013, volume = 13, number = , journal = Kultura - Media - Teologia, pages = s. 8-18, }
Manipulacja w reklamie telewizyjnej skierowanej do dzieci i młodzieży = Manipulation of the television advertising aimed at children and young people
Elżbieta Sanecka
s. 19-36
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Elżbieta Sanecka, Manipulacja w reklamie telewizyjnej skierowanej do dzieci i młodzieży = Manipulation of the television advertising aimed at children and young people, Kultura - Media - Teologia, 2013, 13, , s. 19-36
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{349670, author = "Elżbieta Sanecka", title = "Manipulacja w reklamie telewizyjnej skierowanej do dzieci i młodzieży = Manipulation of the television advertising aimed at children and young people", year = 2013, volume = 13, number = , journal = Kultura - Media - Teologia, pages = s. 19-36, }
Mamo, kup mi to! Czyli o reklamach dla dzieci = Mommy, please! About the ads for children
Adrian Nowak
s. 37-52
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Adrian Nowak, Mamo, kup mi to! Czyli o reklamach dla dzieci = Mommy, please! About the ads for children, Kultura - Media - Teologia, 2013, 13, , s. 37-52
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{349671, author = "Adrian Nowak", title = "Mamo, kup mi to! Czyli o reklamach dla dzieci = Mommy, please! About the ads for children", year = 2013, volume = 13, number = , journal = Kultura - Media - Teologia, pages = s. 37-52, }
Sieci społecznościowe w polityce: medium (dez)informacyjne? = Social networks in politics - medium of (dis)information?
Kinga Jaruga
s. 53-67
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Kinga Jaruga, Sieci społecznościowe w polityce: medium (dez)informacyjne? = Social networks in politics - medium of (dis)information?, Kultura - Media - Teologia, 2013, 13, , s. 53-67
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{349672, author = "Kinga Jaruga", title = "Sieci społecznościowe w polityce: medium (dez)informacyjne? = Social networks in politics - medium of (dis)information?", year = 2013, volume = 13, number = , journal = Kultura - Media - Teologia, pages = s. 53-67, }
Edukacja medialna wobec zagrożeń cyberprzemocy i cyfrowego wykluczenia = Media education to threats cyberbullying and digital exclusion
Anna Kaczmarek
s. 68-81
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Anna Kaczmarek, Edukacja medialna wobec zagrożeń cyberprzemocy i cyfrowego wykluczenia = Media education to threats cyberbullying and digital exclusion, Kultura - Media - Teologia, 2013, 13, , s. 68-81
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{349673, author = "Anna Kaczmarek", title = "Edukacja medialna wobec zagrożeń cyberprzemocy i cyfrowego wykluczenia = Media education to threats cyberbullying and digital exclusion", year = 2013, volume = 13, number = , journal = Kultura - Media - Teologia, pages = s. 68-81, }