Tytuł artykułu    Autorzy Strony Czynności
Głodnemu film na myśli : wprowadzenie Aleksandra Drzał-Sierocka s. 4-5
Filmowe kąski : o przykładowych funkcjach ekranowego jedzenia Aleksandra Drzał-Sierocka s. 6-16
Jedzenie i jego funkcje w polskich serialach obyczajowych Beata Łaciak s. 18-29
Przy wspólnym stole : serialowa kulinarna polskość w kontekście kulturowym i medialnym ALicja Kisielewska s. 30-39
Kobieta przy (filmowym) stole : wegetarianizm, polityka mięsa i płeć kulturowa Marzena Kubisz s. 40-50
Libacje, biby, chlanie : alkoholowe odmęty polskiego kina fabularnego : zarys problematyki Marek Sokołowski s. 52-64
Konsumpcja na amerykańskiej prowincji : zmiany kulturowe i społeczne w Ameryce lat 80. i 90. XX wieku w filmie "Co gryzie Gilberta Grape'a" Lassego Holstöma Małgorzata Bogunia-Borowska s. 66-87
Romans, jedzenie i zbrodnia : nawiązania do tradycji seder w filmach Woody'ego Allena Kamila Kalista s. 88-98
Od jabłka do chińczyka : praktyki żywieniowe bohaterek seriali prawniczych stacji TVN Karolina Walkiewicz s. 100-109
Turystyka kulinarna : charakterystyka zjawiska na przykładzie filmu "Jedz, módl się, kochaj" Anna Sarzyńska s. 110-121
Uświęcać środki : filmowe oblicza kanibalizmu Dominika Zielińska s. 122-131
Motyw jedzenia w wybranych polskich filmach fabularnych o tematyce obozowej Jarosław Grzechowiak s. 132-144
Jedzenie jako oralna fiksacja, czyli filmowe rozważania o miłości i konsekwencjach jej braku Justyna Dworczyk s. 146-155
Can one eat art? : The political, socioeconomic and artistic role of food in Peter Greenaway's film "The Cook, the Tief, his Wife, and her Lover" Małgorzata Kowalewska s. 156-164
"Live and let di(n)e : Food and Race in the Texts of the American South", Urszula Niewiadomska-Flis, Lublin 2017 : [recenzja] Aleksandra Drzał-Sierocka Urszula Niewiadomska-Flis (aut. dzieła rec.) s. 166-167
Abstracts s. 168-173